Spaghetti & köttfärssås

Rubriken
Är dagens middag, mums! Bjöd Nicco på middag igår då hon skulle hit och lämna fotoalbumet som jag beställde av henne från Ullared. Ska ju ha de till syrran, ska göra ett babyalbum till henne från tiden som gravid. Hon vet redan om detta, så kunde lika väl skriva de här ;P

Igår
När Stefan kom hem åt vi exotisk kasslergryta och ris. Efter det gick vi till Maxi för att handla. Alltid lika roligt att handla :P Kollade sedan på Halv åtta hos mej, Familjen Annorlunda och Spårlöst. Sedan gick vi och nanade :)

1 lovisa:

skriven

sv:_ jaha:) jag vet itne alls! kanske ska baka:)

2 EMMI - modeblogg:

skriven

- inga riktiga planer =) dudå?



kika in min senaste tävling där du kan vinna ett eget designat örhänge!

http://fashiontwisted.blogg.se/2011/february/tavling-vinn-ett-orhange.html#comment



Kramar!

3 linneas:

skriven

sv; tränma sjäklv? varför? :D

4 Sara:

skriven

Fin bild :)



Det är fint med mig :) SJälv då? :)

5 Leia ♥:

skriven

Vi har två volvo 850 och en 740 :)

Ni då??

6 Eleonore:

skriven

Svar: Absolut själv med?

7 Jennifer:

skriven

sv: ja, min helg var helt okej. var förkyld men det var mysigt ändå :)

har du haft en bra start på veckan då?

åh, halv åtta hos mig. jag älskar programmet, hihi. kram!

8 ♫♪ Sandra T:

skriven

jodå jag lever,sj? (:

9 Sandra:

skriven

Snyggt! :)

Ja jag med, älskar snittblommor.

Jo det är bra. Själv??

10 Maria - fashionstars ☆:

skriven

vad gott :)

11 Amanda :):

skriven

Svar: Har lite dansppvisningar.. :)

12 tessan:

skriven

undersköterska :)



det e fint med mig :) ska plugga tills på provet som vi har på fredag :(:(

och imorgon kommer jag att få veta hur det gick inte i fredags men före den. det provet, är så nervös, för det var så himla stort prov.



händer det hos dig då?? =) kram

13 Carro:

skriven

Sv: Okej. Ska inte göra något speciellt, kvällens höjdpunkt blir nog helt klart äta tårta :P

14 Elina - DALKULLA:

skriven

Jodå, det är bra.

Med dig?

15 Amanda Hjelm:

skriven

var gärna med och tävla om att bli dagens blogg! :)

16 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

sv. bra, nej inget speciellt :)

du då?<3

17 N A T H A L I E n y r é n:

skriven

Många i Sverige har ju lov olika veckor, typ mellan vecka 7 och 11 eller nåt, beror på vart man bor :)

18 lovisa jönsson ♥:

skriven

jadå det är jätte bra, självdå ? :)

19 amanda:

skriven

sv: okej, vad bra :D



jo det är bra med mig, dig då?

20 kajsiis:

skriven

ja okej, men tack ändå ;)

umgås med min fina vän själv då?

21 ♦ • . josefine:

skriven

sv: aha härligt ^^

ska plugga en massa :( vad ska du göra då?

22 thaipinnen:

skriven

sv; samma här ;D

23 AB PW:

skriven

jo tack allt är bra med mig :) med dig också hoppas jagg!

24 matilda:

skriven

ja men maila koderna till mig :)

25 A.C - Åker till Kina imorgon:

skriven

hej:D



dt e bara fint med mig.sj då?:)

26 rebecca:

skriven

vad gör du då gumman?

27 M A L I N :):

skriven

Ååhå vad gott med mat :D

28 soojoo!:

skriven

Förlåt för sent svar!



Är allt bra me dig idag :)? kram!

29 bbaraaelin:

skriven

sv: va kul !:)

30 Isabella:

skriven

Fin blogg! <3

31 Hannah:

skriven

sv: Kan du inte lägga ut en video när du sjunger då? :)

32 KarinHannaIsabelle-:

skriven

sv: tack så mycket! :D

33 Veronica:

skriven

SV: Härligt =)

Ja då helt ok..

34 Nessie:

skriven

Jag älskar all frukt:D

men favvos är ju passionsfrukt, goda apelsiner, litchi och körsbär;P

och melon;)

Vilket är ditt favvoland?

kram

35 Pinkpiercing - rosa bloggerskan ♥:

skriven

svar: jo, jag har haft en bra helg, har du? :)

36 sannalitens.blogg.se:

skriven

Svar: Okej, jaa :) Mår du bra idag då? :)

37 sofia:

skriven

SV; Tycker jag med! :) Ikväll ska jag bara ta det lugnt lite framför datorn. Själv?

38 LIENE:

skriven

sv: hehe, kan inte säga det, vissa hundar är också extremt keliga:D de är som besatta och vill inte att man ska sluta. Fast jag tycker det är lite jobbigt för keliga djur:P

39 frisör laalee:

skriven

är inte pratglad när jag har mensvärk

40 sarah:

skriven

jo da bara bra

41 Becca:

skriven

sv: bara fin fint :D

kollar du på Big Brother?? :b

42 tilia:

skriven

jag har varit i skolan och klättrat på klättervägg :)

hur mår du? :)

43 cammie:

skriven

ah, ibland behöver man tusan rensa bland sina bilder. Det bara samlar sig lixom. Måste skaffa fotoalbum nu bara. =) . . . exotisk kasslergryta? spännande det lät :)

44 E M M A:

skriven

sv: okej, jag tittar på tv :P

haft en bra tisdag? :)

45 sabina:

skriven

jaa precis ett bröd till salladen :P

hehe jaa :)

jag har jobbat bara dudå?

46 juliaericson:

skriven

hade en asbra helg själv? =)



allt bra med dig ikväll?

Svara gärna på frågan i inlägget om design, är osäker på hur jag vill göra :)

47 N:

skriven

sv: inget speciellt, är lite handikappad pga handen ;(

48 Ninas modeblogg, utan mode:

skriven

Ser du inte på Dansbanan i Täfteå? :P

49 camilla:

skriven

sv: va härligt :):) idag blir det mest lugnt, kanske städa lite här hemma. själv då? :)

50 jjoseeefiin:

skriven

fin bild :)

haft en bra torsdag?

Kommentera här: