Tävlingsdag!





FÖR ATT VINNA:

1 lott:
Gå in på cocobycatrin.blogg.se och välj smycke - länka här.

2 lotter: Gå in på cocobycatrin.blogg.se och välj smycke länka här + motivering.

3 lotter: Ovanstående + skriva om tävlingen på din blogg.


TÄVLINGEN AVSLUTAS DEN 17 FEBRUARI!
1 johanna:

skriven

Hejsan. Jag vill jätte gärna vara med och tävla, det gick inte att kopiera på den sidan men jag hittade det under armband och det var det enda som låg där, armband med pärlor i grått för 85:-



Jag skulle jätte gärna vilja vinna för att jag aldrig vunnit någon tävling innan och jag typcker det är kul när folk anordnar sådana här tävlingar då jag älskar smycken. Passar bra nu när jag fyller år på Söndag och ge mig själv en lite present.



Jag har gjort ett inlägg om tävlingen i min blogg oxå.

2 sofia:

skriven

idag ska jag hem till en kompis och mysa lite med glass och sånt! :) själv?

vill du rösta på din favoritoutfit från januari? :) skulle göra mig glad!

3 Sannalitens.blogg.se:

skriven

Svar: Okej :) Har du några roliga planer inför alla hjärtans dag då? :)

4 Yasmine:

skriven

Okej, skönt att höra :)

5 Yasmine:

skriven

Det är bara bra med mig :)

Hur är det med dig själv då?

6 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

sv: okej, typ inget du då? :)

7 Evelina:

skriven

Har du haft en bra dag i solskenet? :)

8 camilla:

skriven

sv: hehe okej :) jo det är bara fint här, me dig då? :)

9 emma:

skriven

jodå, själv? :)

10 Maria - fashionstars ☆:

skriven

roligt med tävling :)

11 Veronica:

skriven

Sv: Hehe.. idag är allt bra . =)



ja ok. .Va kul =)

12 Marica ♥:

skriven

Sv. Det vanliga, skolan o så, sj? (:

Hur får du skugga på texten? :D

13 Susanne:

skriven

Vill vara med

14 Jennifer [Foto&Mode]:

skriven

Fin blogg :)

15 tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster:

skriven

ok:)

jo de har jag haft sj?:)

krm

16 Elina - DALKULLA:

skriven

`Kom nyss hem från jobbet, så ska väl försöka orka städa lite senare. Du då?

17 KarinHannaIsabelle-:

skriven

sv: Ikväll har jag träning! :D sj?=)

18 bbaraaelin:

skriven

sv: haha okej:D

yepp allt är bra, fast lite trött :P

ska kika om det är något för mig:)

19 therese:

skriven

Bara bra och dd?:)

20 Yuri:

skriven

sv: tyvär går det inte att länka :(

men ska beskriva det. det är en turkos knubbig ängel ( långt halsband)

där en namn bricka.där det finns en taggning som det står : ''änglar finns''



Motevering: jag vill jätte gärna vinna detta smycke eftersom jag har en stark tro till änglar.Jag tror oxå att varje människa har en skyddängel.Och varje person som bär ett smycke , så ska smycket visa dens personlighet.och om jag vinner smycket så visar den min personlighet



kram <3

21 Jenny:

skriven

Jag är med :) Jag skulle vilja ha Halsband nummer 1 - i detta inlägg; http://cocobycatrin.blogg.se/2011/january/halsband-i-lager.html#comment

22 Ninas modeblogg, utan mode:

skriven

Gud vad häftigt! Är du troende eller är det på något annat sätt din mormor har kontaktat dig?

23 matilda:

skriven

Åh vilken härlig tävling, men idag är jag alldeles för lat för att delta, ska se om jag har mer tid till det imorgon! :)

24 Enya♥:

skriven

Sv; skönt att höra :D jo allt är super :)

25 amanda:

skriven

sv: okej, skönt att höra ! :D

26 sofia:

skriven

SV; Lyllo dig hurru! :) Ska strax och duscha. Dudå?

27 elin - foto -:

skriven

kul med tävling !



vad tycker du om mittenbena på mig ? läs mitt senaste inlägg och kommentera vad du tycker !

28 Ida Johansson:

skriven

http://cocobycatrin.blogg.se/category/armband.html



Nr 5 på den sidan, den silvriga ormlänken med två pärlor.



Min mamma har alltid önskat sig en ormlänk och det vore UNDERBART att kunna ge henne det på alla hjärtans dag då jag är så otroligt fantasilös!



Följer din blogg vännen, stå på dig! :)

29 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

sv: jag ska tänka på det, gillar inte att länka tävlingar :)

ja solen skinner och mig själv?<3

30 brander:

skriven

I'm in :) !

Jag skulla jättegärna vilja ha "Läderarmband med stansad bricka". Motivering: Jag tänkte ge det till min pojkvän som en sen alla hjärtansdagpresent :) Vi har bråkat rätt mycket på senaste osv så jag tror att han skulla uppskatta det..

31 LINA HAMMARSTRÖM:

skriven

Jag skulle vilja ha det här halsbandet ( http://cocobycatrin.blogg.se/2011/january/forandringar.html#comment ) dock inte inristningen med de namnen som står nu, utan det ska stå "mamma, pappa & Emmie", om det går.



Varför jag tycker att jag ska vinna smycket är för att min familj betyder så otroligt mycket för mig men jag har jättedålig på att visa det. Jag har flyttat hemifrån och träffar dom nästan aldrig, men att få en halsband med mamma, pappa och emmie ( min syster) så vet jag att jag alltid bär med mig dom och har inge skuldkändlor att jag inte bryr mig om dom, och jag tror att dom skulle vara stolta över mig om dom såg att jag hade det.



jag länkar tävlingen på bloggen snarast i nästa inläggg! så kolla det med. så gjorde lott 3 :-)

btw jätterolig tävling! :-)

32 Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

skriven

ok då vill jag, om jag vinner, ha en strassprydd döskallering i rosa, tyckte den var läcker =)

33 Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

skriven

ok då vill jag, om jag vinner, ha en strassprydd döskallering i rosa, tyckte den var läcker =)

34 SusannaRosita:

skriven

Hej, jag vill jätte gärna vara med och tävla om detta armband http://cocobycatrin.blogg.se/2011/january/namnarmband-i-lager.html sim jag skulle vilja ge till min fina underbara 3 månaders dotter. Hon är pusslet som tidigare fattades i mitt liv, så motivet på armbandet skulle vara perfekt. :)

35 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

http://cocobycatrin.blogg.se/2011/january/ringar-i-lager.html#comment



nr 1 där! :)



ja det har jag du då?<3

den filmen är bäst!

36 EMMI - modeblogg:

skriven

http://cocobycatrin.blogg.se/2011/january/ringar-i-lager.html#comment NR 5



Alltså den ringen jagar mig i mina drömmar! JAG ÄLSKAR KORSRINGAR! hittade en perfekt här.. gud jag måste nog ha den! haha. Om du tittar in på min blogg ser du att en liknande ligger i många inlägg och den skulle klä mig skit fint. Skulle bära den varje dag och säga att den kommer från hennes smyckesblogg. Åh gud jag blev lite kär :D heh. hoppas iaf på att vinna den, tycker jag förtjänar att gå runt med en så sjukt snygg ring!

37 Julia:

skriven

Fin blogg! ;D



Ps: Kolla gärna in min blogg ewery.blogg.se

38 ida:

skriven

jo tack de e bra med mig, hur e det med dig då? ;D



här är länken :

http://cocobycatrin.blogg.se/category/orhangen.html



jag skulle vilja ha örhängena med korsen, dels för att jag tycker dom är jätte fina och för att jag har letat efter korsörhängen väldigt länge, men aldrig hittat några som jag gillar så mycket. men jag tycker att dom här korsörhängena är helt perfekta och jag skulle gärna vilja ha dom ;)



kram

39 M A L I N :):

skriven

Det jag vill vinna är en ring med en uggla i strassprydd.

Jag skulle vilja fina den lila.



Motivering.



Blev sjukt glad när jag såg denna tävlingen.

Spelade handbolls match idag och min allra bästa vän fick åka in till akuten med sin hand. eftersom hon älskar ringar. Tänkte jag att det kunde vara kul för henne att få en ring av mig om jag nu skulle vinna.

Som hon då kan ha på din hand hon gjort illa.



Det var det första jag tänkte på när jag såg denna tävlingen.



Ha en bra kväll :)



Kommentera här: