The Ark på Melodifestivalen

Klockan 8
Då kommer jag för en gångsskull kolla på hela Melodifestivalen. Har hört att älskade The Ark kommer att vara med där :D Jag älskar dem!

1 annie:

skriven

sv: jodå det r bra med mig, haha hur är det med dig själv då ? puss

// ani

2 Anonym:

skriven

krya på dig, blev precis frisk från min sjuka jag hade i 2 veckor... jadu det jag gjorde igår står på mitt senaste blogginlägg;)



Kolla gärna in mitt blogginlägg "ögonbryn", där ger jag en lektion hur man noppar enligt "hur det ska vara" vilket kan vara skoj att lära sig:)

3 sofia:

skriven

SV; åh okej, tack för tipset !! :)

Ikväll ska jag inte göra så mycket, vila bara... själv?

4 amanda:

skriven

sv: okej "/ krya på dig!

5 elin:

skriven

sv: okej, inte mycket :)

6 alice:

skriven

sv: visst! :D säg till när du har lagt till mig, så lägger jag till dig!

7 Frida:

skriven

The Ark var väldigt bra <:



svar. Goodie! Såg det! svarar snart <:

Jodå, jag lever. Allt bra med dig?

8 karolinajonsson:

skriven

tack :D det är jättebra! tack detsamma ^^

9 sannalitens.blogg.se:

skriven

Svar: Hehe okej :) (förlåt för sent svar förresten) Vad har du gjort hittills i helgen då? :)

10 Angelina:

skriven

sv: ja det ska jag göra!! :) kunde du göra en design gratis? :)

11 Hanna-Li:

skriven

Åh vad bra dom sjöng på melodifestivalenm synd att dom ska sluta när dom är så bra :(

men aja, tyckte du om deras låt dom sjöng igår? :)

12 Sanna:

skriven

SV: Vad roligt då blir du alltså moster snart. Hoppas du mår bättre nu, själv är min hosta nästan borta.



Kram Sanna

13 LIENE:

skriven

De borde ju varit med, med samma låt de spelade igår:O de var bäst och utklassade alla som varit med i mello i år!

14 - M a r i a:

skriven

sv; härligt;d



idag har jag bara varit i stallet, vad har du själv gjort?:)

15 Pinkpiercing - foto blogg ♥:

skriven

Hej sötnos! Nu är min blogglust tillbaka, najs va? :D Fast jag har flyttat/bytt blogg, samma namn nästan, http://pinkpiercings.blogg.se/ <--- på den bloggen finns jag nu, hoppas du kikar in, ska fixa med en design som jag ska ha så länge!



Allt bra idag btw? :D



(gamla bloggen ----> pinkpiercing.webblogg.se)

16 Becca:

skriven

sv: ursäkta sent svar, har haft fullt upp i helgen med massa jobb :)

Hur har du det denna söndag?? :D allt bra?? :)

17 Nilla:

skriven

Oj vad fint ni har fått det hemma! Massa fina saker som man blev sugen på att leta upp själv med och införskaffa.

Här är vi snart klara med flytten. Tog längre tid bara för jag fick åka hem till min hemstad akut. Men snart är vi klara även här men måste dock ta tag i sista flyttstädningen och det rent ut sagt suger! :/



Hoppas du har haft en bra tid sen sist och att helgen varit bra?

Kram

18 jjoseeefiin:

skriven

sv: idag har jag tvättat o varit med mina föräldrar, själv :) ?

19 ellinor sjöberg [mitt liv / min fotoblogg ]:

skriven

sv; förlåt för sent svar ! :)

med mig är det bara bra, men kan inte sova. Inte lika bra kanske! haha :) Upp tiditgt imorgon, då det är skola. :) Kul att du nu sett bilder på min lägenhet och gillade den :) allt bra med dig ? kram :D

20 Susanne:

skriven

min kompisar har lagt ut väskan,om du vill kolla bara.

www.lifeofblueeyedgirl.blogg.se



Kram!

21 Veronica:

skriven

SV :hehe ok..



Jobbade hela helgen.. sj då ?

22 soojoo!:

skriven

The ark är underbara :D!

är allt bra med dig denna måndag vännen?:)

23 A.C:

skriven

Hej:)



nu e jag tibaka i kylan igen:p kom hem igår kväll..packade upp o allt..helt trött..tur man har sovit bra:) hehe~~

allt väl med dig?:) Kram

Kommentera här: