My new teabox

Netto har ibland väldigt bra grejer
I denna veckan hade de finfina grejer! Och jag fastnade just för en te box för 39 kr. Men den fanns inte i min hemstad, så bad måffa att köpa den i sin stad och den fanns där :) Brukar aldrig finnas här när man väl ska ha nått -.- Dåligt. Ska ut dit imon med och se om de finns fler grejer. Ska även till IKEA :)
Mamma hade gjort ett paket med lite grejer till lägenheten. Gulligt! Även svärmor hade visst gjort detta fast lät som de var en hel affär hon köpt :P









1 daniella:

skriven

sv. förlåt för supersent svar!

idag har jag åkt in till stan & kollat på kläder. hittar inte så mycket kläder nu för tiden, känns som att kläderna blir fulare för varje år som går.. eller för varje tid som går. jag hittar nästan aldrig nya snygga kläder längre, bara alla andra som gör det. jag har världens otur! :o

hoppas du gör något skoj ikväll, kram :)

2 Mrs D:

skriven

Å HADE EN fin telåda som kom bort i flytten...



den var från irland =(

3 KarinHannaIsabelle-:

skriven

sv: Jo min dag har vart bra! :D sj?=)

4 Yuri:

skriven

sv: jag dricker oxå Yogi tea :O

hihi :)

aha så man får typ gå och lära sej med andra medier eller?

5 tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster:

skriven

Varsågod!:) Vet inte riktigt än, själver då?:D kram

6 Hannah:

skriven

Vilken fin telåda! :)

7 i i d z. - enblekingechey.:

skriven

superfin blogg! :D

hänt idag? (:



KRAM!

8 Nadja:

skriven

Jag har umgåtts med B och sen mys kväll med älskling. =) Sen blir det kalas och bröllops mässa. =) Önskar detsamma. =)

9 soojoo!:

skriven

vabra :) detsamma vännen ♥

10 mathilda:

skriven

sv: härligt, för mig blir det kompisar och dans. själv då? :)

11 ems:

skriven

idag ska jag träna och ikväll ska jag på middag :D själv då?

12 tessan:

skriven

såg att du tog bara 70 kr :)

får man allt med som du skrev?? =)



Allt bra?

13 Rebecca - FOTOBLOGG:

skriven

SV: ja, dagen var mysig =) Händer i helgen då?

14 Susanne:

skriven

Jo,allt e bra. Ska börja göra mig klar,micke kommer hem från Österriket idag,sen ska vi åka och hämta hem akilles,som varit hos hans pappa.

Så ska vi hälsa på massa folk,osv...

Jätte fin te låda

15 Denise 21 mamma till Kevin 5:

skriven

Jag håller med dig. Jättesöt te-ask :)

16 HANNA:

skriven

Ahaa vad kul :)

17 Elin Toreborg [foto]:

skriven

Fin blogg! :)

18 Candy:

skriven

Gud vilket mysigt köp! :D lätt värt att ha ett sånt hemma och bjuda när man har folk på besök !^^ eller bara mysa!

19 KarinHannaIsabelle-:

skriven

sv: Vad kul att höra! :D några planer för dagen?=)

20 missbelle.se:

skriven

Hellu! :)

Vad har du för planer denna lördag?

Kramar , Missbelle.se

21 Sara:

skriven

Jag jobbar på en frisörsalong, säljer hårvårdsprodukter :)

22 tovesegnablogg.blogg.se:

skriven

Jaha okej vad spännande. :D

23 Evelina:

skriven

Är du också en te fantast? ;)



Idag ska jag bara ta det lugnt och äta gott, dudå? :)

Detsamma <3

24 Veronica:

skriven

Sv: JA ok.. :)



Idag ska vi iväg på kalas. =)

Sj då?

25 ellinor sjöberg [mitt liv / min fotoblogg ]:

skriven

sv; nejj, åhh vad kul! :D gu så mysigt med flytten! :) Hoppas verkligen allt kommer gå bra med flytten! :D är verkligen super glad för eran skull! :D

tack så mycket :) med mig är det okej. Hur är det själv ? kram

26 AMYAH:

skriven

Jo allt är toppen med mig! :)

hur har dagen varit? Kram :*

27 Yuri:

skriven

sv: jaa...har du smakat smaken med choko?

den är min favorit W



när bestämde du typ att du ville bli / utbilda dej till det ?

:P

28 Sofia:

skriven

ja absolut! :)

själv? :)

29 Mikaela:

skriven

Hej, vilken fin blogg du har :)

När jag ändå kommenterar skulle jag vilja be dig att kolla in min blogg. Jag har precis startat den och min tanke med den är att sälja lite saker. Just nu finns det en vara på bloggen men det kommer komma fler framöver. Jag skulle bli jätte glad om du ville kolla in den både nu och lite senare för att kolla om jag säljer något som skulle kunna passa dig. Tack :)

30 Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3:

skriven

Svar:

Ah gört ^^, gillar tips på tävlingar :D

Jorå det börjar bli bättre här, hur är det själv då? :)

31 daniella:

skriven

sv. Vad ska du göra då? :D

32 Emms:

skriven

Gud vilken fin te-box :)

Tyvärr så dricker jag själv mycket löstè

33 matilda:

skriven

Trevlig helg själv! :D

34 emma:):

skriven

superfin blogg!:)

35 Mrs D:

skriven

ja de tycker jag med är riktigt synd

36 Maria:

skriven

Hej. Du undrade ju om jag ville ha hjälp med min bloggdesign. Men jag tackar nej, kanske en annan gång.=) Ha en trevlig helg!

37 amanda:

skriven

sv: ja verkligen :)

ska på fest snart, själv då?

tack, detsamma!

38 olivia-drömmen mot att bli fotograf:

skriven

fina saker :D



sv: i helgen blir det att träna och ta de lungt,dudå? =)

39 JOLIN:

skriven

Sv: Okej, mysigt:)



Jag ska bara ta det lugnt, spela match och träffa mitt ex :)



Detsamma!

40 Molly Bergström, UPPSALA:

skriven

Förlåt för sent svar!!!!

Hoppas du får en bra lördag ^^, kramis! :D

41 Manda:

skriven

Kanske mysa med familjen och ha det gött, själv då ? :) Kram

42 frida:

skriven

Tävling på bloggen! vinn ett halsband.

http://ffridaranden.blogg.se/2011/january/lottar-ut-ett-halsband-vinn.html#comment



Tycker du att detta är spam, ta bort kommentaren eller säg till mig ;)

43 kajsa:

skriven

sv: ja precis, har flyttat ganska många gånger så vet hur de e hihi :)

allt e bara bra med mig, allt bra med dig?

hoppas du får en fortsatt bra helg

kram

44 Keyyo:

skriven

Älskar du clowner eller avskyr du dem? Svara gärna i min undersökning och det kommer regna vattenmeloner imorgon wöö!

45 Sarah:

skriven

Tack!

En sån där tebox skulle jag behöva!

46 Linnea:

skriven

Fin tebox, sån skulle man haft!!

Kommentera här: