Nisse Hult

Igårkväll
Tittade jag på denna serie som gick på Svt1 innan :) Älskar ju Johan Glans och den är riktigt rolig. Historia och humor i ett och samma. Härligt :) Köpte mitt ex för 59 kr för några år sedan på Maxi.

1 emelie:

skriven

ikväll ska jag på klubben, är ungdomsledare för en klubb för barn :)

vad ska du göra då?

2 ems:

skriven

jag har tänkt mig ett sommar jobb där jag ine behöver jobba ihjäl mig som jag gjorde förra sommaren utan får lite ledig tid med :D

3 linnea:

skriven

idag så är jag i skolan och senare så ska jag dansa :) Du själv då? KRAM

4 karolin:

skriven

sv: är sjuk :/ hur mår du då?

5 sannalitens.blogg.se:

skriven

Svar: Okej, inte så mycket. :) Ska du göra något roligt till helgen då? :)

6 tessan:

skriven

Okej =)



jag ska bara ta det lugnt och sedan ska jag plugga =(



allt bra?

7 Nadja:

skriven

Tack till att ni anmälde er till min tävling, vinnaren är dragen. Titta in och se om det blev du. =)



kram

8 linn:

skriven

haha jorå :P

9 johanna:

skriven

nisse hult är så jäkla bra. Älskar me Johan glans

10 linn:

skriven

JAAAAAAAAAAAAAAA!

11 Issa:

skriven

sv: Vad ska du ta ner rummet för?=)

12 Veronica:

skriven

Sv: Va mysigt .:)

bara bra med mig.. O sj ?

13 ems:

skriven

sen får man ju se om man får något:P allt bra här :D med idg då?

14 Nilla:

skriven

"Ulla min Ulla jag vill dig bara k**lla" Love Nisse hult ;D



Nä denna värken är inte rolig att ha men jag har vant mig till en liten del att leva med den. Önskar dock vissa denna värk så dom får känna på hur det är.



Hur går det för er med lägenheten? Snart dax att flytta nu? :D Vi var och hämtade nycklarna till våran idag så vi åkte direkt dit och sprang runt i 40 min och planerade in ;D

Kram

15 Mrs D:

skriven

de e sjukt kul!

16 frida:

skriven

jaha okej. :) Jag gör inte så mkt.

17 Blondiner <3:

skriven

Väldigt fin blogg :)

18 Malin:

skriven

okeej , trevligt :) Nee jag har tyvärr ingenaning, :) Tar du betalt för det ? =)

19 Kajsa - En feskardotter i mode:

skriven

Sv: idag så ska jag plugga engelska så mycket jag kan, har prov.... sj ? :)

20 Lisa:

skriven

jorå det är kanon med mig:D

21 HANNA:

skriven

Aa :)

22 amanda:

skriven

sv: härligt att höra :)

kompisar och plugg, själv då?

23 Elin Gabriella - Mops & Chihuahua:

skriven

Ja, mopsar är tyvärr ganska dyra. Speciellt om man vill ha en från en bra uppfödare.. Dom kostade mellan 15-17000. Jag vet ej om dom kommer föda upp fler, men jag tror det :) Vad roligt att du vill ha mops! Dom är verkligen heeeeelt underbara!



Kram

24 Sara:

skriven

Det är toppen med mig :) Själv då? :)

25 T H I L D A ♥ - HTTP://THILDAS.SE/:

skriven

Riktigt fin blogg, verkligen! :)

Några planer för helgen ännu?

Kram! ♥

26 olivia-drömmen mot att bli fotograf:

skriven

sv: min dag har varit bra,dindå? :D

27 Liza:

skriven

Sv: Ja precis! ;)

Nej faktiskt inte.. dudå?

28 matilda:

skriven

Va snäll du är! Jag kanske hittar något annat jag vill ha från hennes affär då ;)



Va härligt att höra! Jag har också en jättebra dag! :D

29 ebba bloppis på bloggen:

skriven

ahahah älska johan glans!

30 ELIN:

skriven

sv: ja, vad som händer imorgon vet jag inte. jag tror nog att det blir skola som vanligt.

Sj?

Kram.

31 JOLIN:

skriven

Sv: Jaha, nej den har jag inte sett!:)



Jaa det är det, själv då?:D

32 tessan:

skriven

japp =) Bättre nu iaf :)



Hoppas att du får en bra kväll idag =)

33 ladymuffin :):

skriven

sv; nja.. jag är sjuk, så jag mår inge vidare faktiskt! du då?

Ha en bra kväll! kram :)

34 ♥Evelina♥:

skriven

sv: ingenting speciellt :) dudå?

35 sofia:

skriven

SV; åhå okej :) jo allt är finfint! själv?

36 karolin:

skriven

sv: tack! :D

jag meeed!

37 Yuri:

skriven

sv: okej är det typ som på det okända?

mediterar du?

38 Anonym:

skriven

sv: inte mycket alls, själv då? :Dkram

39 emelie:

skriven

jo tack, jag mår väl helt okej :)

hur mår du?

40 ~linnea:

skriven

SV: Det är bara bra , förutom min växtverk (nu hur det stavas? ^^)

41 Nadja:

skriven

Hallå allt bra? =) kram

42 Lisa:

skriven

sv; ne det har durätt i:D

Kommentera här: