Nu drar på vi söndagsutflykt

Haha, utflykt och utflykt
Ska till moster i Blekinge för att hämta matbord + stolar till vår lägenhet :) Ska få middag där och så. Syster la ut en bild på bebisen på sin BLOGG. Gu vad roligt :D Man längtar ju till juni nu!

Huset fullt
Comedy Central
sänder denna underbara serie :) Kollade alltid på den när den gick på trean eller femman (?) så även detta var ett kärt återseende :)

1 Nadja:

skriven

bara bra. =) Vad händer idag? =) kram

2 Issa:

skriven

sv: Så lite så, det är toppen med mig! :D sj?=)

3 Sofia:

skriven

Kika in vår nya blogg! :)

Följ oss gärna!

www.strombergsystrar.blogg.se

4 Karin:

skriven

Jaha, ok då förstår jag =) Ovanligt!

5 HANNA:

skriven

Sv: jadå, och själv? :D

6 tora juhlin:

skriven

SV: vet inte hur man gör det tuvär! mmen jag ska byta bilden i kommentars rutan så då ser man bättre =)

7 Veronica:

skriven

sV: Bara bra medm ig. :)

8 Anonym:

skriven

sv: jadå, själv? :D

9 E L I N:

skriven

sv; haha! det hade jag nästan glömt bort själv! :) tack för påminnelsen! ja, vi får prata om den senare då. :)

10 Sara:

skriven

Mysigt :)



Det var min pojkväns storasyster som fyllde år :)

11 frida:

skriven

okej, så roligt! :)

Kram

12 elin:

skriven

sv: ja lite trött bara sjdå?:)

13 LINNEA:

skriven

SV: idag då ska jag gå på bio med familjen :D Japp, shopping piggar upp här i livet ;D KRAM

14 Elin Sandelin:

skriven

sv: :) ja allt är bra med mig, med dig då?

15 ELIN:

skriven

sv: ja det gjorde jag :D

hoppas det blir fint i din lägenhet. :D

16 elin:

skriven

nu är veckans blogg utsedd kika in o kolla om det är du som är vinnaren , ta även chansen till att bli den här veckans blogg :)

17 Julia:

skriven

Okej :)

Jaa du, denna söndag ska jag gå ut med hundarna, plugga och sånt!

Allt bra med dig? :)

18 Jannica:

skriven

Beyond borders :) REKOMENDERAS!!

Idag blir det träning och så, själv då? :)

19 emelie:

skriven

aa just det :)

jodå jag mår bra idag, hur mår du själv?

20 elin:

skriven

sv: jadå, själv? :)

21 Elin Gabriella - Mops & Chihuahua:

skriven

Åh vad kul med matsalsmöbler! Hoppas ni får en fin dag :) Ja, allt är bra här med!



Kram

22 malin [fotoblogg]:

skriven

sv: ja :D skönt att höra, allt är bra här med!

23 A.C - Åker ti Kina på tisdag!:

skriven

hehe..tackar:D



inte mkt faktiskt.. hemma bara..söndag idag ju...segt:p

24 Fredrika:

skriven

SV: det har vart bra :D

25 ♥Evelina♥:

skriven

sv: det var något klipp på youtube där man skulle bli hypnotyserad :P hihi okej, tack så mycket :)

26 karolin:

skriven

sv: nej jag dricker bara te :D haha

27 caiza:

skriven

sv: är med en kompis idag :)

28 amanda:

skriven

sv: okej härligt :)

ja, men jag gillar robert pattinson mer om det var det du syftade på? :p

29 ems:

skriven

idag ska jag söka en massa sommar jobb :D du då?

30 Ida:

skriven

Idag ska jag inte göra så mycket:))

Har precis spelat fotbollsmatch:P

Vad gör du?

31 Julia:

skriven

ÄLSKAR huset fullt ihiihi :D

ja adda den!



KRAM :D

32 Susanne:

skriven

Ingen aning om vad jag skrev före?

33 vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!:

skriven



Hej hej hoppas allt e bra med dig :) Det är så att jag startat upp en webbshop med billiga smycken :) Kika gärna in och se om du hittar något :)

Länk: http://vadfanskajagheta.se/2011/january/sondag-dagens-blogg-3.html#comment

34 Kajsa - En feskardotter i mode:

skriven

Sv: Jag sitter hemma och mår sådär så inget roligt idag .

35 Emma Roodla - Foto:

skriven

36 Emma Roodla - Foto:

skriven

härligt! ska redigera bilder och på ett möte. du då?

37 Linda - ndaiL:

skriven

I veckan blir det mest jobb..

38 FlizanLizan:

skriven

sv: jara allt e najs? :)

39 vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!:

skriven



HAHA OJ, skickade helt fel meddelande. Detta skulle det vara, ledsen:



Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

Länk: http://vadfanskajagheta.se/2011/january/sondag-dagens-blogg-3.html#comment

40 Alex:

skriven

sv: Jaa jag har haft en jättebra lördag, vart hos en kompis och firat henne :) Hur hart du själv haft det?

41 Hanna Svensson :):

skriven

svar:Okej :) Den var fin ;) Men jag gör inte för dom blir skit fula ! :(

42 Linnea:

skriven

SV; de e bra!

gör dudå? :)

43 tilda:

skriven

sv:yesss, allt är bra! med er då? :)

44 angelica:

skriven

sv jag mår toppen :) du själv?

gör du designers till andra föresten? :D

45 olivia-drömmen mot att bli fotograf:

skriven

sv: idag har jag varit med en kompis och fotat,dudå? :D

46 Thova :):

skriven

heej , fett fin header ! ;)



tack för tipset! :D



TIPSA MER :d <3



thovaas.blogg.se

47 l inh t o p huong:

skriven

- okej vad roligt! jag har varit på stan och snart blir det läxor:) händer nästa vecka? kram.

48 Emma :):

skriven

sv; jodå, allt är helt okej. Självdå ? =)

49 Jessi:

skriven

Va kul med en liten utflykt! :) Förstår att du längtar till sommaren! ;)

50 sofia:

skriven

SV; allt är fifint :) hur är det själv?

51 Malin Holst:

skriven

sv: den låter intressant :D Kanske ska ja ge den en chans :D Vet du hur många säsonger dom har gjort?



Jo tack, helgen har varit bra, dock gick den superfort så det känns inte som man har varit ledig :( Hur har din varit?

52 linn:

skriven

aah, jag vet asbra :D

53 Ninas modeblogg, utan mode:

skriven

Nej vad kul! Det där har jag inte sett på säkert tio år!

54 Lisa:

skriven

jo de tär kanon:D

Kommentera här: