Sista chansen!

Nu är de sista chansen i tävlingen! Vid klockan 3 sätter jag stopp för tävlingen och avgör en vinnare :)


__________________________________________________________________________________

Nu kära läsare är det dags

För en tävling tillsammans med Paxlux.se som gör väggtext och självhäftande dekorer!
Ni vinner valfri väggtext till värde av 250 kr!

Det ni ska göra för att delta är:
  • För 1 lott: Gå in på hemsidan och skriv vad ni vill ha för väggtext och länka till sidan här.
  • För 2 lotter: Gå in på hemsidan och skriv vad ni vill ha för väggtext och länka till sidan här.
    + att gilla Paxlux på Facebook.
  • För 3 lotter: Gå in på hemsidan och skriv vad ni vill ha för väggtext och länka till sidan här.
    + att gilla Paxlux på Facebook
    + att skriva ett inlägg om de på din blogg med länk till både mig och till Paxlux.se
Ju fler lotter ni gör, desto större chans har du att vinna!

Tävlingen pågår fram till den 27 januari - alltså i en vecka :) Lycka till!

1 alice:

skriven

sv: kollar på tv :) allt bra idag?

2 JOLIN:

skriven

Sv: :)

Jag ska plugga och träna, sj?:)

3 Claudia:

skriven

jag är gärna med och tävlar och då skulle jag vilja vinna denna dekor http://www.paxlux.se/engelska/follow-your-heart.html

med svart text och babyrosa hjärta :)



kram!

4 Linn Fager:

skriven

sv: tack för en bra tväling men jag deltar inte, inte riktigt min stil, hoppas någon som verkligen vill ha den vinner! Tack ändå!

5 Amanda♥:

skriven

Fin blogg! <3

6 mathilda:

skriven

aj synd jag hann inte vara med i tävlingen... men hoppas på att jag kanske kan va med i någon annan tävling som du håller i längre fram i framtiden :D

7 Therese Ejenstam:

skriven

Bara bra:)

Kommentera här: