Vår lägenhet

Ville bara visa er en grej
Satt och ritade upp lägenheten nyss och ville gärna dela med mej av hur vårt nya boende kommer att se ut i planlösning. Jag är riktigt nöjd med de faktiskt :)
Har också lagt till en ny kategori -> Lägenheten :)

1 TC:

skriven

Vet inte om du fick min kommetar för blogg.se krånglar för mig men.. tack så mycket =) hehe det va så lite så.. men aa det e svårt att hitta där =(

2 Sanna:

skriven

SV: hehe vad bra, ja det gör alltid jag också.



Kram Sanna

3 Jenny:

skriven

Tack! Hoppas din vecka också blir super! KRAM

4 Elin:

skriven

SV: Ja, det är klart :) Okej, skönt!



Lägenheten verkar helt perfekt ju :)

5 soojoo:

skriven

imorgon fyller jag år så då ska jag firas, sen resten av veckan ska jag träffa vänner och så :)



vad har du för planer för veckan?kram!

6 Josie:

skriven

Tack detsamma! :)

Kram

7 Malin Holst:

skriven

sv: mm det har du verkligen rätt i!



Jaha, är det kul sånt där? :D

åååh så mysigt! jag minns själv när min syster var gravid och det är så spännande :)



jo allt är bra här, är jätte sliten just nu dock men med lite sömn så ordnar det väl sig också :D Allt bra med dig?

8 Ellinore Sånge:

skriven

Nej, bara plugg och återigen plugg... :/ Själv?

9 Mick:

skriven

Kika gärna in på min blogg. För varje kommentar så ökar du chansen att bli länkad och få titeln "dagens blogg" :) Ha det bra!

10 ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt:

skriven

Superfin blogg! Allt bra med dig? Kram :)

11 Alexandra:

skriven

ser ut som en bra planlösning :D

12 Veronica:

skriven

Tackar för din titt hos mej =)

Fin sida du har .



Spännande att flytta och få pynta upp och inreda med lite nya saker. Jag kämpar med att få ordning på vårat hus som vi inte gjort nått med sen vi kpte det för 2½ år sen. Men nu så är vi igång =)

Ha en trevlig dag .



Kram

13 Elin Gabriella - Mops & Chihuahua:

skriven

Åh det ser jättefint ut! Så spännande :) Ja, min dag har varit toppen! Själv då?



Kram

14 It's Emmi:

skriven

Va trevlig er lägenhet ser ut att vara :)

Sv: Jodå, det är bra :] hur är det själv?

15 TC:

skriven

sv. hehe ok.. Jaha det får jag testa då =) Ne idag händer inte så mycket =) sj då?? =)

16 Malin Holst:

skriven

sv: Coolt :D Skulle vara ännu coolare om det sedan visar sig att det är en liten pojke :) hehe!



Jag har också tvättdag idag :/ det är trist men måste tyvärr göras. vad händer mer idag då?

17 Emelie:

skriven

sv: Meditationskväll? Låter intressant ;)

18 Sannalitens.blogg.se:

skriven

Svar: Hehe okej :) Förlåt för sent svar :p Allt bra med dig idag då?

19 Madde:

skriven

Sv: Skola hela veckan bara, själv då? :)

20 Lovisa:

skriven

Den ser ju jätte fin ut :)



Sv: Tack,det hoppas jag att du också får :)

21 Josie:

skriven

Jodå, förutom att det tvättdag så är det fint :) Är ledig, och det är ju alltid trevligt. Själv då?

Kram

22 Emelie:

skriven

Sv; Det låter härligt! Vad kul nerräkningen blir allt mer och mer för er! Snart är ni bosatta ska ni se :D Det ser ut att bli bra! Här är allt super:) Självdå?

Ha de gott!

23 Kajsa - En feskardotter i mode:

skriven

Sv: Okej, jag ska var hemma ikväll och tat lungt :)!

Bra planlösning :D

24 Ninas modeblogg, utan mode:

skriven

Vad skönt med tvättstuga :)

25 Ellinore Sånge:

skriven

Verkar ju jättebra!

26 therese:

skriven

jadå, sj?

27 NATALIEGOESAMERICAN:

skriven

Åh vad kul att flytta och inreda nytt och så! :D

sv: namen, tack detsamma! :))

28 Hanna:

skriven

Åh nu blir man allt lite avis:)

vi bor i en lite liten 1:a på 27km!

29 ellinor sjöberg [mitt liv / min blogg ]:

skriven

har ni flyttat in ännu ? :D härligt med nyhandlat på ikea :D blev lite full i skratt när jag såg att du hade lagt till ny kategori "lägenheten" , det gjorde jag också här om dagen :D kram

30 Majah Karlsson:

skriven

har en liten tävling på bloggen just nu, klicka gärna in och var med :) lycka till !

31 Hannah:

skriven

sv: Okej :) Tvättat har jag också gjort idag.

det är tråkigt, men de måste göras :p

32 Matilda:

skriven

Hej, Just nu har jag en veckans blogg tävling på min blogg, vinnaren dras imorrn och länkas därefter i ett inlägg och i menyn på min blogg i 1 vecka :) Hoppas du vill va med :)



Anmäl dig här :

http://muttiz.blogg.se/2011/january/veckans-blogg.html

33 Hanna:

skriven

sv: jotack, det är bra med mig. hur är det själv? :)

vilken fin lägenhet ni ska flytta till!

34 Anonym:

skriven

ser bra ut :D

35 Veronica:

skriven

Hej!



Du verkar vara mycket duktig på att designa bloggar. Har tittat runt i din portfolio! :) Själv bloggar jag i mellanåt och skulle vilja ha en design i färg. Jag är intresserad av att köpa den bloggdesign som du gjort med lauren conrad. Hör av dig!

Mvh

Veronica Bernhardsson

36 G:

skriven

trevligt :)

37 malin isaksson:

skriven

Var med i veckans blogg? ;-)

Vinnaren dras på söndag.

Kommentera bara detta inlägg med din bloggadress:

http://sandramalinisaksson.blogg.se/2011/january/du-har-chansen-igen.html#comment

Kommentera här: