Vinnaren i tävlingen....

Tack alla som ville vara med...!
Sammanlagt var ni 38 stycken som deltog i tävlingen och för att göra de riktigt rättvist, slumpade jag bara vinnaren. Vinnaren blev därför... Favolosa!
Bilden visar att hon ville göra om sin hall!

 

GRATTIS GRATTIS!!!

1 Maria:

skriven

Hej! Tack för erbjudandet=) Jag får fundera lite på det och återkomma ifall jag vill ha en ny design eller inte=) Ha en bra dag.

2 Denice.E:

skriven

Grattis till henne ! :D

3 Annika:

skriven

fin blogg:)

4 josephine:

skriven

sv: härligt :) nej jag är sjuk :( vad gör dudå? :) kram

5 angelica:

skriven

allt bra? :)

6 Issa:

skriven

sv: Plugg och kompisar! :) sj?=)

7 Blondiner <3:

skriven

Sv: Fredagsmys med familjen typ :) Sj?



Tack desamma ;)

8 Yuri:

skriven

sv: jaa det är verkligen underbart ^^

när börja du med det?

:)

9 Rebecca - FOTOBLOGG:

skriven

synd att jag inte vann :/ Bättre lycka nästa gång! =)

10 Emma :):

skriven

sv; nejdu, inte så mycket. ska iväg och träna i morgon! självdå ? :)

11 ems:

skriven

allt bra med mig D: med dig då?

12 Annika:

skriven

det är bara bra med mig. tack detsamma:)

13 Elin Gabriella - Mops & Chihuahua:

skriven

Hihi ja superroligt :) Idag ska vi åka till skara, och stanna på ullared på vägen :D Erik kommer när som helst nu! Vad händer själv? Kram!

14 Mrs D:

skriven

ja man samlar ju på sig en del. vi har över fullt här



^^

15 Blondiner <3:

skriven

Sv: Mysigt :)

16 Emelie:

skriven

Grattis till vinnaren! :) Jag här är allt toppen! Är allt bra med dig? Hoppas på att de är bra! :D Kram!

17 Claudia:

skriven

grattis till henne :)

18 Anonym:

skriven

hejsan! :) jag tänkte bara tipsa om två stycken pågående tävlingar på bloggen just nu.



ett kitt med sexleksaker från lustjakt.se värde ca 1050 kr:

http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/january/t-som-i-tavling-i-samarbete-med-amorspilarse.html#comment



och om ett presentkort på upplevelse.com:

http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/january/t-som-i-tavling-om-ett-presentkort-pa-uppleve.html#commenthoppas



jag hoppas att någon utav dem föll dig i smaken, annars ber jag om ursäkt för att jag störde. puss & kram

19 HANNA:

skriven

Grattis till henne !

20 Hannele - mamma till 2 underbara prinsar <3:

skriven

Svar:

Tack för att jag fick vara med ^^,

trevlig helg!

21 emelie ★:

skriven

grattis tille henne!

btw:snygg blogg du har!

Kommentera här: