Fina dagar

Är i Trollhättan
Kom igår och ska hem imon. Igår åt vi chipskyckling och hade de trevligt. Idag plockade vi en massa bär; vinbär, svartvinbär och körsbär och kokade en saft på detta :) Körde Casper i barnvagnen, mostermys. Sedan fick vi följa med till BVC när Casper skulle vägas och mätas. Riktigt roligt! Nu ska vi snart äta middag!!

1 Viktoria:

skriven

Hej! Jag har lite problem med min blogg, lust att hjälpa till mot en länkning till din blogg som tack för hjälpen? Hör av dig så snabbt som möjligt !! :)

2 filippaa:

skriven

sv; jaa de ska jag!:)

3 Lena:

skriven

Vad är chipskyckling för något? Fin bild på blomman. Det var ett litet tag sen jag var här. Var varit en hektisk vår och sommar. Jag hoppas att det blir lite lugnare till höst. Hur har du det?

4 Sju tjejer - en blogg:

skriven

Hejsan! Trevlig blogg du har. Kika gärna in på våran blogg!

Vi är sju tjejer som är bästavänner och delar blogg, spännande?

Ha en bra söndag! Kram 7

5 Denise:

skriven

Tack! :D Jo det är ju det :) Jag har precis fått upp min nya bokhylla i mitt rum, sj då? :)

Kommentera här: