Jag är med och tävlar...

... Om en sådan här underbar mössa! Jag tävlar åt min syster som ska ha barn nu när som helst och vill så gärna ge henne en sådan här mössa till den lill*. Hon har gått över med två veckor ungefär så på söndag blir jag moster förhoppningsvis då de ska sätta igång!

Så nu är jag med och tävlar om en namnmössa hos Madeleine och Therese.



Lånade bilder av Madeleine.

1 Mamma till William och bebis i magen:

skriven

Ha en skön fredag..Är med om denna tävling med..kram

2 mmautildah:

skriven

Vad gör du :)

3 Sofie -Gravid v42:

skriven

haha vad gullig du e..

4 Elin Gabriella - Mops & chihuahua:

skriven

Åh vilken söt :) Missat? hihi. Kanske att jag vunnit en servis? :D Bild finns på min blogg!



Ha en fin kväll! Kram ♥

5 E M M E L L Y:

skriven

sv: Allt bara fint :D

6 alexics:

skriven

re: Åh tack så jättemycket, jag blir verkligen grymt glad av sånna kommentarer!



Jag följer din blogg nu så säg gärna till när du följer min !

7 mysan:

skriven

söt! :)



Jaha vad gjorde du här?

de är bra

8 Emma:

skriven

Sv: Jag har haft en bra dag! Hur har din varit? :)

Jaha, vad har du gjort här då, hehe i stockholm alltså..? :)

9 anna:

skriven

lycka till! :) fin blogg!

10 Sofia - Foto, mode & personligt:

skriven

allt är fint, själv då? :)

Kommentera här: