Mamma fyller år :)

Idag är det måndag
Har ont i halsen och svettas som en gnu, hade huvudvärk på morgonen med. Tror jag fått Sollis dumma hosta med ;P Sånt man får ta! Och nyss var jag på bibblan för att hämta Eckhart Tolles bok Lev livet fullt ut. Boken håller i alla fall vad den lovar! Dessutom fyller älskade mamma år idag ♥ Ska fira henne i helgen när vi ska till sommarstugan.



1 Lotta:

skriven

Sv: oh tack så mycket :) Och idag jobbar jag hela dagen.. Själv då? =)

2 mysan:

skriven

Härligt, jag e hundvakt du då? :)

3 veronica:

skriven

sv: Jag och killen ska åka upp till Leksand idag, vad hittar du på?

4 Sofia - Foto, mode & personligt:

skriven

bara ta det lugnt, dudå? :)

5 lovisa:

skriven

sv: Härligt att höra!:) jamen visst det skulle vara roligt! :)

6 Sju tjejer - en blogg:

skriven

7 Sju tjejer - en blogg:

skriven

Förra kommentaren vart tom!

sv: vi är 7 tjejer och det funkar hur bra som helst att driva en blogg tillsammans, mycket bättre än jag trodde att det skulle bli från början! :)

Kram Jennifer - 7

8 Anna:

skriven

Hmm jag har faktiskt ingen aning :O Själv då ? :D

9 Mamma till William och bebis i magen:

skriven

Grattis till henne..Vacker bild..Än är jag nöjd med min desajn men jag kan höra av mig när jag känner för byta..Kram

10 Sandra:

skriven

svar: ja det är hemskt, helt oförståeligt. Min bästa vän är halvnorska, hennes släkt, familj, vänner bor där. Jag har växt upp med dem. Det är så nära... det är otroligt svårt att ta in det. Det är fortfarande overkligt. Idag fixar jag på hemmaplan. Och tränar. Vill få lite gjort nu såhär sista dagarna på semestern. Själv?

11 Rebecka:

skriven

Sv:

Ja, filmen är jättebra! Helt klart se värd!

Det är jättebra med mig. Hur är det själv? :)



KRAM

12 Tina:

skriven

krya på dig!

13 linn:

skriven

nja har övningskört o det gick super ;)

14 JULIA ERIKSSON:

skriven

sv; usch så hemskt! förstår inte hur nån kan ha hjärta till att ta så många människors liv! :( ja allt är bra med mig! hur är det själv? :)

15 Sabina:

skriven

Vad läbbigt ;) haha

Jo det är bara bra med mig. Själv dåra?

16 Lovisa - sju tjejer:

skriven

det är lite svårt att ha en blogg tilsammans, några vill en sak en annan vill nått annat.. men det har funkat utmärkt endå! :)

17 elin:

skriven

sv: inte mycket, själv? :)

18 Denise:

skriven

Tack så mycket! Datorn var en av presenterna samt teleobjektivet :)

19 olivia-drömmen mot att bli fotograf:

skriven

hälsa grattis! :D



sv: jausch :(

ja har träffat kompisar :D

hur mår dudå?:D

kram♥

20 Elin:

skriven

sv: jag vet inte. det är en bild jag gjort i picnik och de har lite andra namn på teckensnitten än tillexempel word ;)

21 MalinÖstberg:

skriven

fin blogg!

jag har dagens fråga på min blogg ,och jag vill gjärna att ni svarar :)

ha en superduper bra dag ! :D

22 Rebecka:

skriven

Sv:

Åh, tack så mycket! :)

Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag. Själv då?



KRAM

23 Tuss:

skriven

Fina bilder du lägger ut :)

Kommentera här: