Stockholm - del 3

Onsdag
Så kom sista dagen för oss i Stockholm. Vi kan ju inte direkt klaga på vädret, de har ju varit kanon! Soligt och varmt varje dag! Men det skulle ändå bli skönt att komma hem - att få sova i sin egna säng och få äta sin frukost själv. Ha ha. Denna sista dag blev mest till att shoppa för de hade vi knappt gjort de andra dagarna. Vi var också på Muffin Bakery :D Köpte tre scarfar, leggings och öronhängen bland annat.
Stefan ville även till Postmuseet som ligger i Gamla Stan, så de blev det också denna dag innan vi åkte hemåt. Åt på Street Food på centralen och så köpte vi tre böcker på Pocket Shop då de var tre för 169 kr. Älskar den boken jag läser! Det strulade med tåget, så en timme efter att vi skulle ha åkt, kom tåget och vi kom hem en timme efter beräknad ankomst. Lite trist, men men.


Checkat ut från hotellet och på väg mot centralen för att låsa in bagaget.


Vidare mot detta underbara ställe!






LOVE!


Från Postmuseet


Sådana här mänskliga statyer gillar jag!


Vid slottet!




På Street Food


Tog en nudelwook som inte alls var i min smak - alldeles för stark trots att jag bad om söta nudlar!


Sedan kaffe på maten!


Innan vi skulle ta tåget svalkade vi oss med en varsin Frappino! Yummie!


Boken som jag köpte på Pocket Shop. Stefan tog Robert Gustavssons biografi och Nicco tog uppföljaren till Sofi Fahrmans bok.


Detta var de som jag fick med mej hem från Stockholm.
1 Louise:

skriven

Robert Gustafssons bokläser jag med :)

2 mmautildah:

skriven

Vi renoverar badrummet & tvättstugan, sen håller vi på o bygger ny toalett sen äre lite småfix här o var i huset :)

3 Sabina:

skriven

Vadå är den där människan "statyn" riktig?

Kommentera här: