4 dagar kvar!

Helgen
I lördags var vi i Halmstad hos svärmor. Hämtade ut The Ark biljetterna och gick sedan till bibblan. Lånade en bok om mopsar, då jag gillar den rasen jättemycket. Så söta! Åt middag hos svärmor och sedan hälsade vi på hemma hos Stefans bror en runda. Sen shoppade vi lite. Gick in på Arken Zoo och Stefan blev helt kär i ökenråttorna de hade. Så vi kanske ska bli med råttor... Hihi. Åkte på kvällen hem till mamma och pappa.
Söndagen blev de en heldag hos mor och far. Gosade med valparna jättemycket - såklart - kollade på American Pie: The Wedding och syrran kom senare. Åt en variant av planka som jag tidigare berättat om.
Valparna har nu blivit 4 veckor gamla.


De var dessa glasögonen som jag hade med mej hem. Har nog valt nu... äntligen.


8 av 9 valpar i knät... Hihi. Så går de när man sätter sig ner hos dem.


Naw. En liten tik.


Mammas variant på planka.






Nya stolsdynorna till köket.


Köpta fyra sådana här på Rusta, 10kr/st.

1 Alexandra - ♥:

skriven

Åh så söta! :D

2 sofie!:

skriven

jag är tillbaka på ny adress istället för soojoo.se :)

Kika gärna in, hoppas allt är bra vännen! kramis!

3 LENA ♥:

skriven

idag har jag lillebror på besök och lite senare vet jag inte :P sj då? kram♥♥

4 amanda - fotoblogg ♥:

skriven

SV okej, skapå träning sen dusj?

5 Lotta:

skriven

Fiina bilder!! Vara hemma och ta de lugnt! själv ? :)

6 Cecilia ♥:

skriven

Sv; Härligt :D Det är bara bra med mig med :) ♥

7 veronica:

skriven

sv: Vad mysigt :) Valptiden är ju den bästa, jag saknar valptiden. Synd att den går så snabbt bara.

Idag har jag bara tvättat en massa.

Vad har du gjort i dag? :)

8 Yasmine:

skriven

Min dag har varit bra :)

din då?

9 emma m.h. wall:

skriven

sv: okej, härligt :) jodå, själv?

10 Sara:

skriven

Fina bilder :)

11 RONJA:

skriven

jorrå, själv?

12 . Pjumas. ♥:

skriven

Svar: Jo, jag är helt finlandssvensk, föddes i Finland och har bott här hela mitt liv :)

13 Veronica:

skriven

SV :Tack.

Haft en bra helg ?

14 tessan:

skriven

japp, var till orsa björnpark igår :) finns bilder ute på bloggen :)



händer det idag? =)

15 Eleonore:

skriven

Svar; Jag har varit en runda i skolan och nu har jag tränat själv??

16 Frida:

skriven

hehe mm :)

Min helg var ok. 70års fest.

hur var din då?

17 L.I.N.N.E.A ♥ [FOTO-VARDAG]:

skriven

SV: Kom nyss hem från skolan så nu blir det att göra läxor:/

Ja!:D

18 Liza:

skriven

Sv; Jarå, det är helt okej :)

Själv?

19 rebecca:

skriven

svar: ja allt är bra med mig! är taggad som fan till en fest som är på fredag! hur är det själv?

20 Hanna-Li:

skriven

Okej, ska ni ha en valp? :)

21 linnea:

skriven

sv; helt okej, dudå? :)

kram linnea

22 Anonym:

skriven

å så mysigt med valpisar =)

23 E M M A:

skriven

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

24 kajsa:

skriven

sv: jadå det har jag haft :)

hur har din helg varit?



kram

25 thaipinnen:

skriven

gud vad söta !

26 - bbella | the asian one :::

skriven

sv:

taackk så mycket :)

Vad bra , jo jag sov bra men vaknade flera gånger haha

27 Nadja:

skriven

mysigt. =) Bara bra sj? =)

28 Evelina:

skriven

Haft en bra start på veckan? :)

29 ladymuffin:

skriven

aw vilka söta!

sv; allt är bara fint. med dej då? Hoppas du haft en grym dag!

30 Nessie:

skriven

Nej hihi men handlar inte det typ om eh:P sex??

haha:P

kram

31 Greta:

skriven

Sv: Jag har precis kommit hem från skolan :P

32 jessica:

skriven

gerbiler är väldigt härliga, vakna när du är i närheten och sover när du inte är där, sällskapliga, roliga och underbara! ja, dom ska säljas i par, men konstigt nog sålde hon min gerbil ensam! :s tur de, hade inte med mej pengar till en till, men jag ska nog köpa en kompis snarast och vänja dem med varandra :D



dom är verkligen ett toppendjur, inte för jobbiga och inte för tråkiga :)

33 sabina:

skriven

okej:)

jaadå de har jag, sjda?

34 Becca:

skriven

sv: inte s¨mycket faktiskt..

Va har du hittat på idag då? :)

Bara en random fråga sådär

- va tycker du bäst om

t-shirts eller linnen?? :b

35 Anonym:

skriven

tjejkväll, badat jacuzzi och festat, vad har du själv gjort? :D

36 jjoseeefiin:

skriven

sv: ja det har jag haft :)

själv?

37 Carro:

skriven

Nä, va söt bild på den valpen som sitter.



Sv: Ah okej. Jag minns knappt, men tror att om de är med valpar nu så blir detta vår sjätte eller sjunde kull. Dock inte med samma hund då ju.



Jadå, helgen har vart toppen så det är bra. :)

Själv?

38 tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster:

skriven

Okej ;) En toppen helg dudå?

39 karolinajonsson:

skriven

jahaa, okej ^^



jag har studiedag, så sitter hemma och tar det lugnt :D

40 Jennifer:

skriven

sv: ah, gott! :) igår blev det kycklinggryta och idag blir det lasange :)

hur mår du idag då? :D

41 Leia ♥:

skriven

Jodå, hade en toppenhelg! :D

Själv då??

42 Caroline =):

skriven

Oh nice :D Hm jag var i jönköping i helgen och på kalas, sedan var den helgen över =) Vad gjorde du?! =) ÅÅh dom dofterna är super goa! :D Älskar dem, i alla fall när det är rea 10 kr ;) Gilla! Kram

43 sannalitens.blogg.se:

skriven

Svar: Okej :) Hur mår du idag då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

Kommentera här: