3 små kattungar

Detta har jag kanske inte berättat
Den 5 maj 2011 föddes 3 små kattungar av vår katt Annalisa. Tre små hanar. Annalisa är ju en skogskatt, men de små kattungarna verkar inte ha fått en långhåriga genen. De kanske blir något långhåriga, men inte alls som de förra kullerna. Min katt Findus är ju långhårig. Men hoppas de blir lika speciella som Findus, Sid och Annalisa är :)
Kanske är de så att vi utökar vår djurfamilj med en kise :)

Igår
Kom hem till mamma och pappa och firade mors dag redan igår. Hon fick av mej och tvillingsyster en korg med blommor, choklad, armband och en 'välkommen' sten som numera pryder trappan upp till ingången. Av storasyster fick mamma en jordgubbsplanta och en tomatplanta. Vi åt tacos och åt tårta till efterrätt. Såg sedan alla avsnitten från veckans Big Brother.




1 vecka gammal






2,5 veckor gamla






3 veckor gamla



1 Sabina:

skriven

Ja, det gjorde hon. Var väldigt jämt mellan vinnaren och henne. Skilde bara 1 röst mellan dom =)

2 Johanna - mamma till Leia:

skriven

sv: tack, och detsamma! :)

3 Anna Epic:

skriven

Hmm har bara legat i sängen hela dagen med datan i knät! själv? :D

4 Mamma till William & bebis i magen:

skriven

Jätte söta bilder på katterna..Har haft en mysig lördag med min man och son..kram

5 Carro:

skriven

Sv: Tack! :)

Det är som kontorist på ett bryggeri. Jättebra jobb.



Tack, dom är fyra veckor nu tror jag, så de är i den underbaraste åldern.

Vår katt har också fått kattungar, tyvärr gömmer hon dom tills dom kan gå själva och då kommer hon fram med dom, så får väl vänta nån vecka innan de dyker upp, om de lever vill säga.



Du menar den om ifall jag höll på med skytte?

Ja, den svarade jag på för ett tag sedan. Ja, jag skjuter pistol.

6 HANNA:

skriven

stil ? ^^

7 anna :):

skriven

Inte mycket alls om jag ska vara ärlig.. Har precis storstädat lägenheten, allt för att undvika hemtentan ;) Sjdå?

8 anne:

skriven

åh dom är ju så söta i den där storleken..

9 Veronica:

skriven

SV: Förlåt att jag inte varit inne nåt, såg designen nu.. Skiiiit fin =) Tack så hemskt mycket för hjälpen... Grymt jobbat! =)

10 Helen:

skriven

Tack det samma! :D

11 Amanda Ahlberg:

skriven

sv. tack så hemskt mycket ! men gud vilka små sötnosar :D

12 veronica:

skriven

sv: Jag bor i Västerås :) vart bor du då?

Kram

13 Linnea Isabelle:

skriven

Härligt!

Det är inte jag som har gjort designen, det är Lovisa, lefoto.blogg.se :)

annars kan du alltid kolla designadinblogg.se, där står det mesta!

14 Malin:

skriven

svar: Åh, vilka söta små kattungar!

Ja, tack så mycket detsamma! :)

15 Sandra:

skriven

Hej! Javisst, kostar det nåt eller?

16 amanda:

skriven

aw så gulliga kattungar :D

sv: jag bor i eslöv :)

17 Malin & Prinsessan:

skriven

Men tack söta du vad glad jag blir!



Och vilka otroligt söta kissekattungar!

Hoppas ni har en bra lördagskväll.

Kram

18 Malin Holst - resan genom livet:

skriven

Åh guuud så söta dom är då! :D:D:D

sv: Ja, de var det verkligen. Jo de är fint med mig, hur är det med dig? Trivs ni i den "nya" lägenheten? Tack så mycket ;)

19 jennie:

skriven

pirates of the carribean! :D

20 olivia-drömmen mot att bli fotograf:

skriven

gud vad söööta! :)

alltbra?

kram♥

21 A.C:

skriven

Hej:)



Hur har helgen varit då?:)

Jag ska åka hem från göteborg idag iaf..hehe~~

glöm inte dt e Morsdag idag:D



Kram

22 Sandra:

skriven

Så söta :)



Svar: okej, jag kollar sport. oc h firar mamma .)

23 Anna & Sophia - SHARE THE LOVE!<3:

skriven

sv: yaaaays :D!

gud vad söta kattungar :D!



var gärna med och rösta fram vilken header du tycker är snyggast på bloggen :D

kram! :D

24 Anonym:

skriven

sv tackar! jättesöta kattungar!

25 ellie:

skriven

Aaaw så söta!



sv: jo jag funderar faktiskt på att göra det.

26 Ida:

skriven

Supersöta! vi fick kattungar förra lördagen. 5 st små knoddar hihi..



Det är bra med mig, själv då? =)

27 Jessica Fotar:

skriven

Sv; Okej :) Min kusin m. familj kommer snart ;) sj?



Söt katt! :D

28 ellinor sjöberg [mitt liv / fotoblogg ]:

skriven

åhhhhhhhhh, vad söta :'D

29 Julia:

skriven

sv; vadå personligare bloggdesign? hur menar du?

Kram :)

30 kajsa:

skriven

Söta katter!

sv: okej trevligt :)

ikväll blir det nog bara lugnt för min del!

31 Emma:

skriven

jag håller på att svara på kommentarer :) vad gör du då?



glöm inte att idag klockan 21.00 utser jag en Veckans blogg, så om du inte anmäl dig, så gör det nu :D



HÄR:

http://daghjort.blogg.se/2011/may/veckans-blogg-vinnare-2.html#comment

32 Grodan:

skriven

Åh, vilka godingar :D

33 Emma:

skriven

Ja, Lycka till! =)

Så gulliga de små kattungarna är... =)

34 bella:

skriven

okeeej, mitt blev fail... ska färga om och klippa när jag kommer ner till bosnien, åker ju om 10 dagar så :)

35 Sandra:

skriven

Hej!



Jag tittade på min msn lista men jag kunde inte hitta dig någonstans. Skriv din mejl så kan jag adda dig på en annan msn som jag har istället! Kram

36 jossan:

skriven

Hej du sa för länge sen at du kunde hjälpa till med min design o här är min mail [email protected]

37 Anonym:

skriven

Hej du sa för länge sen at du kunde hjälpa till med min design o här är min mail [email protected]

38 Frida:

skriven

vad har hänt din tumme då? Åh så söta kattungar. det är så mysigt med en kattunge :D dem skulle vara sådär för jämnan :D hihi

39 LENA ♥:

skriven

Jahaaa! Haha :P Ja det är ett sjuukt roligt yrke! Älskar det :D

Vilka söta kissekatter :D kram♥♥

40 - M a r i a:

skriven

sv: härligt:) det är bra här också!:)



åååh vad söta. D

41 elin:

skriven

åh, söta!



sv: inget spec. själv? :)

42 sanna:

skriven

hej kan du hjälpa mig med min design? :) den har blivit knasig på vänster sida där jag hade min bloggsvar, :)



43 i min lilla lilla värld:

skriven

Åh, vilka söta =)

44 Waterlily:

skriven

Åh vilka jättesöta kattungar!

45 Jonna - Luddes mamma:

skriven

Åh gud så söta! :D

Kommentera här: