Äntligen tillbaka!

Känns som en evighet
Och jag har en mängd med kommentarer att svara på nu under helgens gång :) Stefan kommer att praktisera lördag-söndag så jag kommer ha datorn hela dagarna - skönt. Då hinner jag komma ikapp med allting ^^. Har missat Big Brother för hela veckan och de känns inte riktigt bra... Men ska kolla på alla i helgen med :)

Sverige vidare!
Igår såg vi på Eurovision semifinal 2. Sverige var ju med och jag älskar verkligen vårt bidrag!!! Även Estland, Rumänien, Danmarks och Irlands älskade jag. Fanns några till som jag gillade. Men de höll en verkligen på sträckbänken med ifall vi gick vidare eller ej och Stefan blev inte glad när jag visade min lycka genom att skrika rakt ut. HAHA.


Tog denna när vi var i Halmstad förra helgen :)
1 Elin:

skriven

Sveriges låt är ju värdelös! o_O men trots det så ska jag och min kompis glo på finalen, som vanligt lär Sverige hamna sist, men... ja, det är inget jag bryr mig om heller. x) jag såg Big Brother första säsongen för många år sen. Sen dess är det bara skit, orkar inte, för mycket... allt handlar om uppmärksamhet nu, det är inte lika roligt då. :/ kul att du har en dator nu iaf. Ha det bäst! :D

2 paulina:

skriven

haft en bra dag sötis?

kram

3 ellinor sjöberg [mitt liv / fotoblogg ]:

skriven

sv; förlåt för sent svar :)

Vi har typ aldrig firat påsk. Tycker det räcker med julen och så :). Och så är det så mycket annat. Så brukar inte bli va :) .

allt bra? kram

4 Lovisa:

skriven

sv: Åh vad skönt att höra :) MIn helg har varit underbar :)

5 Karin:

skriven

Esc är himla bra!



kram

Kommentera här: