Skurit mej

Igår var de rena blodbadet här hemma
Nej, skämt och sido. Det var så att jag skulle börja laga mat och jag var så hungrig att jag ville ta mej en fralla innan. Jag har alltid skurit frallor som jag gjorde även idag, men på något vis gick kniven för långt och jag skar mig i tummen. Blodet bara rann och rann, ringde Stefan i panik, men han var coollugn. Han trodde inte att det var så allvarligt som jag förklarade att det var. Ringde Nicco som kom och hämtade mej och skjutsade upp mig till akuten.

Jag hade ju panik
Så inte konstigt om jag otrevlig mot all personal. Jag är liksom skiträdd för sjukhus. Har alltid varit de, men jag har liksom levt med sjukhus hela livet. Jag hade en dansk till läkare och jag hörde ibland inte vad han sa. Det som gjorde mej mest irriterad var att jag inte fick hjälp direkt. Akutmottagning är ju ändå akut liksom. 19 min tog det för hela besöket. Fick sy tre stygn som jag ska ha i tio dagar... När jag kom hem frågade Stefan om jag hade gjort blodkorv, så antlagligen var de massa blod... hihi. Men nu lever jag och sådär.

Lägger upp bilder på mat vi ätit under den tiden då jag varit borta från datorn.










1 Johanna:

skriven

sv: inget speciellt. skolan som vanligt haha :) dudå?

2 Sandra:

skriven

sv: Härligt! =) Inte mycket alls, tar det bara lugnt. Själv då?

3 Linnea:

skriven

Tack så suuuupet mkt!!!!!! :D Det blev undeeeeeeeeeeeeeeeerbart fint! kan du baraa< ändra bakrunden rå? Vore svin snällt!!! <3 kram!

4 anna hedlund:

skriven

Idag har jag varit i skolan, sedan jag kom hem har jag mest pluggat :) Vad har du gjort idag? :)

5 hanna ♥:

skriven

fresta mer ba :o

6 Veronica:

skriven

Sv: Jaa åh men va snällt. Skulle du vilja hjälpa mig med en ny header ? =)

7 Veronica:

skriven

SV: Ja ok.. men det är absolut inga problem =)

När har du tid ? =)

8 Frida:

skriven

Åh den där maten såg riktigt god ut! Nu blev jag hungrig fastän jag nyss ätit ;)



sv: Jotack det är bra med mig, hur är det själv? :)

9 Anna Epic:

skriven

Aaaw tack! Jadå, tror de hehee själv? :D

10 Madeleine - Mamma till Lova - Oslo:

skriven

Nej, här har de kvick lunsj istället som alla äter när de "sportar" och så hehe :D Och gud vad gott!! Fy, sluta lägga upp såna här läskande bilder, mums :D

11 Jessica Fotar:

skriven

Sv; inget speciellt, dd ?



Ajaj vad läskigt :S

12 A.C:

skriven

asch..va tråkigt..hoppas dt gick bra iaf..uff~~ va ont dt måste ha gjort:S



13 Mikaelam:

skriven

härligt!

skolan, slappat och tränat. du då? :)

14 Mikaela:

skriven

härligt!

skolan, slappat och tränat. du då? :)

15 Veronica:

skriven

SV: Gjort det nu =)

16 Lena:

skriven

Åh, det låter inte kul att skära sig så! Det slutar ju aldrig att blöda heller när man skurit sig på fingrarna känns det som. Hoppas du blir bra snart.

17 Marie:

skriven

SV; I veckan är det träning som gäller. Har varit riktigt dålig på det i samband med benhinnorna. Förutom det har vi ett möte i skolan med vår handledare för uppsatsen. Men annars blir det nog rätt lugnt :) Vad gör du om dagarna? :)

Hoppas att det gick bra med tummen! Jag gjorde en liknande sak när jag gick på gymnasiet, hotell & restaurang, och skulle dela lite smör i en bunke. Slutade med att jag fick ett jack precis bredvid pulsådern. Men det gick bra :)

18 Sandra:

skriven

Hej!



Har en fråga. Du fixade ju min blogg design förut, nu har det blivit något krångel med bakgrunden. Den var grå innan och nu är den helt plötsligt vit. Har suttit hela kvällen och försökt ändra tillbaka men det går inte. Så min fråga är, har du lust att hjälpa mig att få tillbaka den gråa? jag förstår mig inte riktigt på stilmallen som du har gjort. Vore jättesnällt och jag skulle uppskatta det väldigt mycket om du vill hjälpa till :)



Kram!

19 Johanna:

skriven

ska bli roligt iallafall Martin är ju med som vanligt.

20 veronica:

skriven

Aj aj det där lät inte roligt :/



sv: Just nu gör jag ingenting speciellt, vad gör du för nåt? :)

21 tessan:

skriven

åh vad gott detta ser ut :D

vad synd att du skärde dig :(

bara bra :)



vad snäll du är att du ska rota i min design :)

det är kanske den som spökar som du säger :P

22 karolinajonsson:

skriven

inte mkt, ska dra till skolan strax :)

23 Lotta:

skriven

Jag tycker den är sorlig :( <3



Helt okej, trött som ett svin! ;o haha

24 LENA ♥:

skriven

Jaha! :) nej inte mycket, ska snart jobba :P kram♥♥

25 Sandra:

skriven

Usch jag hatar blod.



svar: det var cheesecake med blåbär.

26 MammaJessica [gravid vid 13 år, Mamma vid 14 år, idag: 21 år]:

skriven

Vad bra :)

Ja du det vet jag inte riktigt faktiskt :P

Ska väl mest jobba, sen får man se vad som händer =)

27 Anonym:

skriven

faaan va gott :o !

28 Yasmine:

skriven

Okej, studenterna här tar studenten den 10 :)

Dom hos dig måste vara stressade, det skulle jag vara i alla fall :P hehe.



Jag ska precis äta frukost, vad gör du själv? :)

29 tessan:

skriven

tusen tack :D:D

Nu märker jag att sidan är snabbare :)

Vad snäll du är:)



hoppas att det är bättre med dig :)

kram

30 Penny:

skriven

sv; Jag har en toshiba, och mitt lock är inte heller helt platt utan det är små rutor typ, men det gick jättebra ändå :)

31 Elin:

skriven

tummen läker nog fort ska du se. :) såg gott ut med mat, haha. ^^

32 Anonym:

skriven

Gott dte ser ut!

Fin blogg! Delta gärna i dagens blogg! Drar ut 1-3 personer varje dag! Har en frågestund på bloggen också som du gärna skulle få ställa några frågor i ! Ursäkta om du inte gillar dessa kommentarer, vissa gör det andra inte, så är det bara!

33 veronica:

skriven

sv: Det händer inget speciellt idag faktiskt :)

Ska du hitta på nåt kul i helgen då?

34 Johanna:

skriven

Jag följer redan eran Twilight blogg. Fast inte via denna blogg utan min Robert Pattinson sida.

Kommentera här: