Söndagens bravader

For till Halmstad
Hade inte gratulerat svärmor på hennes födelsedag - de blir ju tyvärr så när man bor 7 mil ifrån varandra - så vi for dit, utan hennes vetskap om att vi kom. In på Maxi för att inhandla blommor, en stor kartong med Flipper godis, bakelser och ett presentkort. Sedan in på ÖoB för att inhandla lite nya schampoo flaskor. Svärmor blev jätteglad för att vi kom. Vi fikade och åkte sedan till kyrkogården för att lämna blomma på hennes mammas grav. Hade en riktigt trevlig dag må jag säga :) Här kommer bilder från dagen :)










Mina tre stygn!!
1 Fiia - Mamma till Emilio:

skriven

Tack detsamma! :)

2 anna :):

skriven

Okej, det låter mysigt! :) Jadu, jag sitter mest med min hemtenta ;d Gör inte speciellt mycket mer än det.. Fast om en stund ska jag vandra ner på stan och köpa jordgubbar :D

3 Amanda Ahlberg:

skriven

sv. så mysigt ! :) joda allt är bra med mig, hur är det själv? :)

4 Emma:

skriven

idag har jag varit i skolan bara, och ska gå och träna om en timme eller så :D

vad ska du göra idag? :)

5 Ida:

skriven

Ja vi har också fått vart enda år nu i tre år :p men vi får väl skylla oss själva när vi inte sterelisera hon katten :)

6 HANNA:

skriven

men asså det finns ju många ^^

7 bella:

skriven

jadå!! :)

jo det är bra, självdA?

8 A.C:

skriven

jahha..låter njas:D

ha n bra dag:D

9 Anna Epic:

skriven

Tar det lugnt.. ska plugga lite senare men nu blir det MAT! själv? :D

10 Tilda - Smilinggirls!ッ:

skriven

sv; Det är bara bra tack :) själv då?

11 Sandra:

skriven

Svar: Helgen var awsome, din?

12 Sandra:

skriven

Msn har jag tyvärr inte - men det kanske går att mejla?

Om jag inte kan betala, vad skulle vi kunna komma överens om - jag kan ju iof blogga om dig och dina designer - eller nåt annat du tycker?

13 Malin:

skriven

svar: Ja men verkligen! Älskar kattungar! :)



Jadå här är det bra, själv?

14 Johanna - mamma till Leia:

skriven

sv: det är bara bra med mig , självdå?

15 jennie:

skriven

ja absolut! hur kan det inte bli bra med snygga johnny depp i huvudrollen , hehe

16 Jennifer:

skriven

sv: jaså, okej! låter mysigt :)

idag har jag ätit lunch i stan med några vänner och sen hängt på picknick med en annan vän :) vadhar du gjort idag då?

17 Anonym:

skriven

sv: yeessh, måste variera lite ibland ju! :D

ooh äär duu :D?

du är säkert bättre än mig :D! ja kan nt göra helt egna designer, ja kan bara ändra designerna och kodmallarna lite ;o :D

18 Malin Holst - resan genom livet:

skriven

sv: Aj aj aj, hur har du lyckats skurit dig? :S

aa så skönt :D hos mig händer det inte mycket, jag jobbar, låter dagarna och går och längtar till semestern typ :D Va händer själv i ditt liv? KRAM

19 Jasmine:

skriven

Sv: Tack eller vad man ska säga :) du är däremot betydligt sötare än vad jag är ! :)

20 olivia-drömmen mot att bli fotograf:

skriven

mumsiiigt ;)



sv: jag svarar på kommentarer,dudå? :D

kram

21 B R O W N S U G A R:

skriven

Vilka söta bakelser!!

22 Anonym:

skriven

ALLT ÄR BARA BRA! Själv?

goda bakelser!!!

23 veronica:

skriven

sv: Okej :)

Ja allt är bara bra, hur är det med dig då?

24 ellinor sjöberg [mitt liv / fotoblogg ]:

skriven

aj aj, vad har du gjort ?! :o



sv; Här är det toppen, dock lite sur över vädret. Vill ha sommar värme :) Hur är det själv ? kram :)

25 Anna <33:

skriven

Fina bilder! :D

26 Mamma till William & bebis i magen:

skriven

Vilken fin ros o bakelserna ser helt underbart goda ut.Ha en bra tisdag.

Kommentera här: