8 veckor

Nu är kisungarna 8 veckor
De har fått sina nya namn. Tjejen som ska ha flickan kommer heta Sally, då den nya ägaren ville hon skulle heta de. Jag brukar döpa dem innan de flyttar, men denna gången hade jag inget namn till flickan. Tll killen hade jag redan Findus Jr, då han är så lik sin storebror. Både till sättet och utseendet, trots att Findus är långhårig och då inte Findus Jr.

Idag
Jag kollade nyss på det första avsnittet av The Vampire Diaries, av den tredje säsongen på TV6play. Jisses vad bra de är. Har ju de två första säsongerna och aldrig riktigt kollat på de på teven annars och på fredag missar jag det :/ Tur då att man kan se de på webben.




















1 frida:

skriven

Söta kattungar.

Okej, härligt! Jag gör inte mycket alls.

läser lite om Foto-tips osv. =)

Ha en fin dag

2 SVS:

skriven

Åh, så söta :D

3 LINNEA:

skriven

åh vca sööööööta !

4 sofie-mamma till casper:

skriven

är ju jag som tagit nästan alla dom bilderna.

5 Hannah:

skriven

Underbara katterna är! :D



sv: Ja okej.. Men hade du inte kunnat göra designen i chrome eller den webbläsaren som hon använder så hon hade blivit helt nöjd & så det hade sluppit bli tjaffs om å få pengarna tillbaka?



Har nyss kommit hem från skolan,ska ta mig något att äta :)

Vad händer hos dig?

6 Jouline♡:

skriven

Naw.. så söta dom är :)



Hihi vad gulliga namn ni hade, man har allt sina söta namn på sina djur^^

kram!

7 MADDES:

skriven

Jo tack det är bara bra med mig. Hur är det själv?

8 Isabelle:

skriven

Åh, så söta! :-)



Sv: Tusen tack för att du lade in headern! Det blev superfint verkligen! :-)

Allt är bra med mig! Lite trött bara, själv då?



Kram Isabelle



9 Julia:

skriven

svar: jaha okej, det var väldigt synd! Och dåligt utav dom du vunnit tävlingen hos! men alla saker som man ska göra för att ha större chans att vinna ser mycket ut men är inte det, tycker du ska vara med! Och jag garanterar att du får hem vinsten om du vinner!

10 emma:

skriven

sv: nja inte så mkt :D sj? kram

11 EMMAS!:

skriven

sjukt söta =)

kom nyss hem, sjdå?:D

12 Cacci - En katastrof med glimten i ögat!:

skriven

sv: än så länge idag har jag bara tagit de lugnt o hjälpt mamma ta upp julsakerna ifrån källaren så man kan börja julpynta snart :)

13 veronica:

skriven

sv: Varför är du otålig för då? :)

Nej idag händer det inget speciellt alls. Hos dig då? :)



14 Tua:

skriven

sv: Jo det är rätt bra! Haft en fin dag? :)

15 ♫♪ Sandra T:

skriven

åh vad söta!

16 ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting:

skriven

- jadå, allt bra här! hur är det själv?



söta bilder :)

17 puffiie:

skriven

sv; vad mysigt! idag har jag varit i skolan och sedan pluuggat och även varit med mamma i stan en snabbis :) vad har du gjort då?

kram ♥

18 sofie-mamma till casper:

skriven

hahha nee de ha du rätt i.

19 ami:

skriven

jag fixar med musik och tänker denna kväll.

själv? <3

20 Rebecca:

skriven

SV: Jag har varit och sett breaking dawn på bio :) du?

21 viki:

skriven

Åh vilka underbart söta kattungar, är det era?? :)

Hoppas din dag varit bra? :)

Kram!



Förresten, har du lust att göra bloglovinbyte? ;)

22 Sandraa:

skriven

Hej vill du bli tipsad i min blogg ?

Amäl dig här: http://saandriiiee.blogg.se/2011/november/bloggtipsvinnare-ny-tavling-4.html#comment



Kramar !! :D

23 Mamma till William och Wilma:

skriven

Söta bilder..Ha en fin onsdag.kram

24 Lina S:

skriven

men åhhh så söta!!

25 ems:

skriven

åh vad jag vill ha en katt!

Kommentera här: