Fika med mamma

Hade falsk fläskfilé till middag idag
Och det gör man genom att frysa in en rulle av köttfärs och sen skära den i skivor och steka de. Sen gör man en sås på creme fraiche (kokbar), grädde och soya och då salt och peppar. Man steker också champinjoner och lök och lägger allting tillsammans i en form med riven ost på. In i ugnen tills osten smält. Till det hade vi ris, men man kan ha vad som. Kan ha hasselbackspotatis med, supergott!

Idag
Har jag städat lägenheten. Nu kollar jag på Hem till gården och ska snart hämta mitt paket med skorna och handla lite fika då mamma kommer hit senare. Är de bara jag som städar om man får hem mamma på besök? ;) haha.


Älskar.
1 frida:

skriven

Jo, jag har facebook :) hehe men är nog inte så mycket aktiv där det är väl mest att man kikar vad folk har för sig =)

2 Förvirrade Morsan:

skriven

sv; jo, kanske... men jag får såhär med huvudvärk i perioder, känner mig rätt van ;D men det är drygt...

3 Fanny -Mina val, mina problem:

skriven

Sv; Okej (:

Jag kom nyss hem från skolan, hehe ^^

4 EMMAS!:

skriven

jaha najs :D fin bild :)

jag ska jobba, dudå?:) kram

5 HANNA:

skriven

har en tävling på bloggen om valfritt smycke, kolla gärna ín! du hittar mer info under kategorin "Tävlingar" ;)

_________________________________________

allt bra med dig annars?



kram, http://hannalovisasol.se

6 TC:

skriven

sv. Aa de är riktigt kul. Nu gör vi friggebod. Jo d e fint.

7 Natta:

skriven

Sv: Kul att du hittat till min blogg!

Jotack det är alldeles strålande, hur är det med dig?

Det gör sådan otroligt stor skillnad att ha välvårdade naglar! :)

8 Emma:

skriven

Ja allt är bra sj då ??

Jätte fin blogg lägger till dig på bloglovin för den verkar väldigt intressant ..



Ha en bra kväll

9 Emma:

skriven

Den handlar om sånt mitt x och hans familj inte ska läsa ..

10 Martina:

skriven

Sv: Om det är! Jo det är bara bra med mig, själv då?

11 Sophie:

skriven

Nä, du är då inte den enda som städar ^^ och fast jag har städat så hittar alltid min mamma ställen att städa på när hon kommer hit och hälsar på;) haha

12 Diana:

skriven

Hejsan! Va gärna med i min grymma tävling :)



http://dianaosterberg.blogg.se/2011/november/tavla-vinn-kondomer.html#comment

13 Johanna Stina - Foto och designblogg:

skriven

Tack så mycket! :) Här är allt bra. Sj?

14 Anonym:

skriven

Tack :) ja allt med mig är bara bra sj så?

15 Sandra:

skriven

Hittat din nyårs/julklänning än :)?

Kika in hos mig annars massa tips :)

16 Anna T:

skriven

Jag städar när mamma ska komma ^^! Sen städar hon om i smyg xD.



sv: Tack :D

17 Frida:

skriven

Hejhej! Jag skulle gärna vilja beställa en ny design :) Har du tid?

18 puffiie:

skriven

sv; gud vad mysigt det låter :D

idag har jag varit i skolan, pluggat och varit med en kompis som även ska sova över här idag :)

19 Hannah:

skriven

sv: Tack!

20 Tua:

skriven

sv: Jag har haft det bara bra! :) Vad har du gjort idag då?

21 veronica:

skriven

sv: Jaha spännande :) jag har grejjat lite nere i källaren idag, gjort iordning och så. Tagit upp julpyntet också.

Nu sitter jag och kollar på en bra film på sexan :)

22 Louise:

skriven

Sv; tack! :) följas via bloglovin?

23 Amanda:

skriven

Tack snälla! Detsamma får jag säga :) Allt är bra med mig, med dig?

24 sandra:

skriven

Sv; Inget speciellt ! :D

Kram

25 Hannah:

skriven

Vad ni är lika, du & dina systrar :)



sv: Absolut, 19 dec är din dag :)

26 emma:

skriven

sv: najs :D nja inte så mkt :D kramis

27 Anonym:

skriven

verkligen :)

28 . Pjumas. ♥:

skriven

Svar: Tack! Allt är bra med mig :) Hur är det själv? :)

29 lovisa:

skriven

Tack så mycket, gullig du är=)

Allt är bra, sj då?

30 MADDES:

skriven

Idag är det uppsatsskrivning som gäller hela dagen. är bara hemma på en lunch. vad har du för dig?

31 ami:

skriven

finemang! nä, jag kommer lägga upp idag om min musiksmak :)

32 Lalitta:

skriven

sv: Ja, sj?

33 Nilla:

skriven

Åh vilka ursöta små hårbollar! Får nog fundera på att krympa katten så man får en liten kissebebis igen en stund ;)



Ja just nu går det ju lite sakta framåt med allt. Men mår inte så vidare bra. Dels därför jag inte skrivit nåt i bloggen heller för orken har varit att infinna sig på stället jag måste gå på och sen däcka hemma av utmattning och sova bort resten av timmarna på dygnet. Men snart är skiten jag går på slut :)



Hur har det gått med jobbet? nåt du har fått eller väntar du än på svar?

34 Patricia♡:

skriven

Smart det där med falsk fläskfilé. Har jag aldrig hört innan.

Kommentera här: