Fredag och dags för utbildning

Så var det fredag
Händer inget speciellt idag förrän ikväll. Då börjar utbildningen i medialterapeut igen. Tror vi är inne på sjätte gången. Kommer bli en riktigt spännande helg. Sen på söndag är det dags för julskyltning :) Vi närmar oss december med stormsteg!

Glömde ju berätta
Att i onsdags var vi hemma hos Nicco på kvällsfika. Fick mjuk pepparkaka och nostalgikex. Härligt.

1 frida:

skriven

Det fula efternamnet Holmsten.

usch jättefult :P

2 Anna T:

skriven

sv: Okej! Vad mysigt :D.

Vettetusan alltså, måste skriva typ :D annars vet jag ej!

3 Lalitta:

skriven

sv: tror det blir träning, sj?

4 Martina:

skriven

Sv: Okej, vad roligt. Nej jag har ingenting planerat alls. :)

5 Lina S:

skriven

Muuums :) ja allt är bra själv? :)

6 viki:

skriven

Sv; wow vad cool, jättesöta är de :)

ja det är helt okej, hur mår du?;)

7 Isabelle:

skriven

Mmm, så gott med fika! :-)



Sv: Jag älskar också att julpynta och pyssla. Vad kul med första julen i lägenheten! :-)

Just nu kollar jag min Bloglovin' och ska snart ut och provåka nya bilen, hihi. Själv då? :-)

Kram Isabelle

8 Louise:

skriven

Sv; va kul :) nu har jag lagt till dig på bloglovin ;-) säg till när du har lagt till mig, jag håller ögonen öppna :) händer i helgen?

9 Amanda Matanovic ☆:

skriven

Hoppas du får en toppen fredag!

kram

10 EMMAS!:

skriven

ska ut och äta och jobba. dudå?:D kram

11 ellinor sjöberg.:

skriven

sv; men mejla till mig [email protected] och skriv ditt namn. så kan du få kolla på frågorna :D



jag sitter i köket och pratar jobb med mamma. vad gör du själv? :)

12 veronica:

skriven

sv: Vad mysigt :) jag skulle också vilja åka dit.

Nej jag ska inte dit nånting :)

Kram!

13 LINNEA:

skriven

inte va jag vet :)

14 ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting:

skriven

- okej, kul! stalljour och så :)

15 Fanny -Mina val, mina problem:

skriven

SV; Sitter på ett hotell i Borås och imorgon ska jag tävla i SM! (:

Själv?

16 Hannah:

skriven

sv: I helgen ska jag till Boden(en stad här i norr) & gå på deras Dollarstore, det är mycket större & bättre än de som finns i Luleå.

Annars ska jag bara slappa =)

Vad ska du göra i helgen? =)

17 Patricia♡:

skriven

Sådana där kex är ju bara för goda:D

18 ami:

skriven

härligt, ska snart sova! själv?

19 Anonym:

skriven

Sv: ta det lugnt. sj då? :)



20 ems:

skriven

sv: eh, min pojkvän vill med at den ska kunna gå ut och in så än på ett tag blir det ingen katt då vi bor på övreplan :P

21 emma:

skriven

sv: hih kej =) nja inte så mkt =) sj?

22 Blopparna - Emmy:

skriven

Åh mjuk pepparkaka är så otroligt gott! Hoppas ni får en trevlig helg!

23 ♫♪ Sandra T:

skriven

gott!

Kommentera här: