Så var helgen slut

Det har varit en underbar helg
Kommer att komma en massa bilder nedan från helgen och jag vill bara att det ska vara om och om igen. Har haft det jättebra verkligen!

Idag
Jag har hängt upp alla julgardinerna, eftersom det är dags för utbildning till helgen :) Medialterapeututbildningen som jag håller på med. Svärmor kommer också så ska gå på julskyltningen tillsammans. Ska bli riktigt kul :)


Underbaring!


Yummie!


När vi var på öppet hus.




Casper var busig och drog till sig hela duken. Han var minst sagt nöjd.




Så söt!





1 veronica:

skriven

sv: Ja jag har provat dom, dom funkar sisådär för mig men nu är halsontet borta iallafall :) skönt!

Jodå min helg har varit bra förutom en liten incident som hände igår med vovven, men allt är bara bra annars.

Hur är det med dig?

2 LINNEA:

skriven

du ska dit lör-sön då kan du ju kolla ;)

3 Hannah:

skriven

Härliga bilder :)



sv: Länka hennes blogg? vill se designen :)



Nej jag har ingen kille just nu :)

4 EMMAS!:

skriven

sv: hehe okej :)

ja bara bra, sjdå?:D

5 Isabelle:

skriven

Så mycket fina bilder! :-)



Kram Isabelle

6 ♫♪ Sandra T:

skriven

ha en bra vecka! :)

7 Förvirrade Morsan:

skriven

sv; jodå, jag trivs =) tror jag ;D

det är rätt okej, om man bortser från den dumma migränen som suttit i två veckor nu =( själv?

8 Julia:

skriven

Hejsan! SNygg blogg du har! :)

har nämligen en tävling i bloggen! Vore jätte kul ifall du kunde vara med i den! :)

http://julligullan.blogg.se/2011/november/tavling.html komentera helst i de nyaste inlägget om de är något annat! Vill bara ha tävlande i det inlägget! :)

9 Fanny -Mina val, mina problem:

skriven

Sv; Ja, helt underbar :D

Själv? (:

10 Cacci - En katastrof med glimten i ögat!:

skriven

sv: de e finfint sj ? =)

11 Emelie:

skriven

Ja det skulle jag vilja :D

12 ami:

skriven

det är bra, lite trött efter all träning för dagen :) själv

13 Rebecca:

skriven

SV: Ja det var kul & mysigt :) Härligt att du med har verkat ha en så bra helg. Det spelet var mitt favoritspel förr :) haha

14 Tua:

skriven

Allt bra med dig?

Kram!♥

15 cammie:

skriven

Sista dagen att tävla imorgon om ett smycke ifrån Silverbiten. Ta chansen, enkelt att delta =)



http://tuschaa.blogg.se/2011/october/tavling-silverbitense.html

16 Linda:

skriven

svar: Härligt, julen är underbar på lördag kl 7visas grinchen =D hahah älskar den filmen. min helg va underbar, går för fort :( vilken skön helg du har haft =)

17 Jouline♡:

skriven

Ja självklart ska jag skicka några julkort i år :) Fina kort du lagt upp. Ohh.. så du har redan hängt upp julgardinerna, mina kommer upp till helgen :)

kram!

18 Emma:

skriven

Hej!



Nej, jag mår inte så bra så jag fick stanna hemma från skolan. Allt bra med dig?

19 emma:

skriven

Godmorgon! allt bra?

fb-like byte? kramis

20 Esmeralda - ALLTID TÄVLINGAR:

skriven

Gillar du tävlingar?Vill du vinna en julklapp till någon eller dig själv?

JA?

Då har jag just nu 3 tävlingar igång och fler är pågång:)

Dagens blogg:

http://esmeraldaaa.blogg.se/2011/november/dagens-blogg-vinnare-ny-omgang-3.html#comment



Vinn tandblekning: http://esmeraldaaa.blogg.se/2011/november/tavling-vinn-tandblekning.html#comment



Vinn valfritt Iphone4 skal:

http://esmeraldaaa.blogg.se/2011/november/tavling-vinn-valfritt-iphone-skal.html#comment

Kommentera här: