Min fredag

Igår
Då var jag med Nicco i princip hela eftermiddagen/kvällen. Vi åt middag tillsammans och drack kaffe. På kvällen drog vi till hennes brors fru då hon skulle ha inredningsparty. Det fanns väldigt mycket fina grejer. Jag köpte i alla fall fyra muggar som var skitfina. Vi fick fika och hade de trevligt :)

Idag
Händer inte alls trevligt. I förrgår började jag skriva på min bok igen. Är redan på sidan 26. Känns bra! Skriver denna gång först i kollegieblock, så att jag kan ha med de överallt och så att man kan ändra allting sen när jag ska renskriva på datorn.
Idag kommer de att rensa avloppen i alla lägenheter. Så hoppas man kan få gå på toaletten någon gång i alla fall om det skulle krisa.

1 iisaacson:

skriven

sv; vad härligt!

jag har inte gjort så mycket ^^

vad ska du göra denna helgen då?

krmais

2 Frida:

skriven

så svårt det där med pris tycker jag :) för mig jag gav 2500-3000 för det. så vad skulle du kunna tänka dig ge för det? :) det är ett jättebra objektiv i mina ögon. men vi kanske kan försöka komma överens med nått pris =) batteriet är bra att ha om du tillexempel får slut på batteriet som sitter i kameran så kan man sätta dit batterigreppet som det är vanliga batterier i och fortsätta fota :D riktigt bra grej. Ha en fin dag. kram

3 Cherie Mårtensson - Mamma till Emma:

skriven

Svar: Ja din syster skrev också det :) Nja hon är inte så jätte inresserad ännu, typ 15 minuter om dagen är det roligt ;)

4 Anonym:

skriven

sv: läs texten ovanför kommentarsrutan som det till & med står i kommentarsrutan :)

5 Frida:

skriven

Jo kan tänka mig runt den summan. :) kan annars hålla det tills du fått ihop till den summan? :) hur låter det?? kram

6 Jessica:

skriven

Ja det är jätte bra med mig! hur är det själv?

Tack detsamma! Har du några mysiga helgsplaner?

7 . Pjumas. ♥:

skriven

Svar: Jag började måla porslin på hösten 2007 . Det är så att vi har några gånger på hösten och några gånger på våren, så vintern och sommaren har man ledigt från det :)

Jag målar mest bara som hobby, men skulle inte ha något emot att sälja, med tanke på att man kan få ganska mycket pengar på det :)

8 Sandra:

skriven

Svar: Ja det är ju roligt-



Jo det 'r bra, själv? Idag ska jag städa & fixa. Själv?

9 Maria - med bebis i magen ☆:

skriven

mysig bild :)

10 i min lilla lilla värld:

skriven

hahah Gå på toaletten måste man ju få göra

11 Malin:

skriven

Hej!

Det händer inte så mycket idag.

Själv då?



Kram

12 Malin:

skriven

Trevlig helg du med! :)

13 ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

skriven

Vilken fin bild :)

14 Bella:

skriven

Hehe ja du kanske har rätt ;) Du ska va stolt över de ^^



Hoppas du får en bra dag :)

15 MAJA KRON - Life, Music, Animals:

skriven

sv: Ja allt är bara bra :) Hur är det själv? ^^

Trevlig helg till dig också (A) :'3

16 Sara:

skriven

Okej :) Jag ska tävla imorgon och åker till Gran Canaria på söndag :)

17 sandra:

skriven

Tack detsamma! ;D

kram

18 Fanny -Mina val, mina problem:

skriven

SV; Hehe (:

Umgåtts med pojkvännen, annars inget speciellt..

Har höstlov nu :D

Själv? (:

Tack detsamma!

19 veronica:

skriven

sv: Aah okej, vad duktig du är då ;) nej jag väntar nog på att den kommer ut på svensktextad, känns lite bättre så tycker jag.

20 Emma:

skriven

Hej!!



Jag mår mycket bättre idag har till och med varit i skolan. :) Vad bra att du mår bra. Ha en trevlig helg du med nu har jag ju äntligen höst lov i en vecka. :) Har en fråga skriver du en bok?? :)

21 Sillen :D:

skriven

Åh, vilken fin bild!!

svar: precis! Jag HAR varit ute med vänner,käkat & haft kul :)

själv då? trevlig helg gullis ♥

22 Sofia - Uddevallas största modeblogg!:

skriven

Allt bra denna fredagkväll? :)

/ http://smnmode.blogg.se

23 puffiie:

skriven

sv; okej, vad ska du söka till för jobb då? :D

jag gör inte så mycket jag heller!

tack detsamma fina du :)



kram

24 Jinni - smalochsnygg.se:

skriven

Hej,

Jag vet att många inte gillar såna här kommentarer, men jag är så nära att uppfylla min dröm och det skulle betyda så mycket för mig om du ville hjälpa mig.



Jag är just nu nr: 15 i Sverige. Får jag 11 röster till så blir jag nr 14. Jag känner inte massor av människor och jag har inte 1000 facebookvänner att fråga.

Så jag ber bloggare om hjälp att rösta på mig så jag kan vinna min dröm.

Vinsten är en 4 dagars expedition med hundsläde över polarisen mellan Sverige och Norge. Mitt livs äventyr.



Jag skulle bli så glad om du ville rösta här:

http://www.fjallraven.se/friluftsliv/polar/tavling/tavlingsbidrag/bidrag/?uid=707



De som också vill sprida min dröm vidare länkar jag till med en stor bild på min blogg men jag är verkligen så himla tacksam för precis varenda röst jag får.



Jag hoppas att du vill hjälpa mig!

Kram Jinni

25 EMMAS!:

skriven

sv: okej, ja bara bra med mig med :D vad händer ikv då ? kram :)

26 FANNY (::

skriven

hoppas du får en grym helg:)

27 LINNEA:

skriven

desamma!<3

28 Mathilda:

skriven

Sv: Aha, låter intressant.



Idag vet jag inte vad som händer, väntar på att min vän ska vakna så vi kan käka frukost till att börja med.

29 ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting:

skriven

sv: jadå, har ingenting planerat. Dudå? :)

30 Förvirrade Morsan:

skriven

sv; härligt! ^_^* Jo, min helg var bra! :D Hoppas den här helgen är bra =)

31 Frida:

skriven

spara ihop tills du har pengarna istället så håller jag det :D jag vet jag är snäll :D hehe

Kommentera här: