Så var det lördagskväll

Blir ett sent inlägg idag
Tog riktigt med sovmorgon idag, riktigt skönt. Sedan handlade vi lite grejer till varma mackor. Vid fyra tiden kom Nicco. Sedan kom Melle. Jag hade erbjudit mig att vara hundvakt ikväll med. Så han ska sova här hos oss till imorgon. Nicco och jag skjutsade Stefan till hans jobbarkompisar, sedan åt jag och hon middag och såg på alla teve programmen som var på tablån ikväll. Vi åt massa gott. Nu väntar jag bara på att min älskade sambo ska komma hem, kollar på 17 again som går på fyran. Kommer nog bli en filmrecension på den snart med :)


De får bli en bild från konserten i Göteborg då vi såg The Ark och jag intervjuade Martin och Jepson.
1 ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

skriven

Tog också en lång sovmorgon i morse :)

2 Sara:

skriven

Ja ska bli jättekul! :)

3 ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting:

skriven

sv: okej, kul! ska nog träffa vänner :)

4 puffiie:

skriven

sv; hiih okej :)



allt är toppen, så himla skönt med lov nu! hur är det med dig sötis?

5 iisaacson:

skriven

sv: hiih, vad mysigt!

jag vet inte riktigt, sover ju över med en kompis :)

planer för imorgon då?

kramis

6 Cherie Mårtensson - Mamma till Emma:

skriven

Svar: Ja hon älskar att bada:D

7 . Pjumas . ♥:

skriven

Svar: Visst skulle det vara kul att starta eget eller få någon intresserad av att köpa, problemet är ju bara det att jag målar 13 onsdagar på hösten och samma på våren. Så det blir ju inte så mycket gjort. Eller små saker kan man ju nog göra, men lite mer krävande saker tar ju längre dit :)

Men kanske i framtiden :)



Tack för dina frågor :)

8 Emma:

skriven

Hej!



Åh, vad kul. Vad heter den? :) Nej, jag har väl inget speciellt tar dagarna som dom kommer. :)

9 LINNEA:

skriven

jadå det är nra själv?

10 Emma:

skriven

Hej..

Tack. Ja allt är bra här !! Sj då ??

11 ellinor sjöberg.:

skriven

sv; åh, din kommentar gjorde min dag. tusen varma tack :D :')



Jag älskar all mat typ. haha (a) Men favoriten är nog pasta med skinksås eller lasange! Mums mums :) Ha en bra söndag! Kram

12 Malin:

skriven

Igår kväll var jag och ett gäng på en dansklubb som firade 25 år och åt femrättersbuffé och sedan var det dans efteråt till bandet Wahlströms. Du kanske känner till det bandet?

13 Frida:

skriven

Joo. klart jag håller den för dig om du vill köpa det :D helt klart.

Haft en bra helg?kram

14 EMMAS!:

skriven

Hej skulle du kunna svara på frågan i det här inlägget: http://eemma.se/2011/october/snalla-lasare-svara-pa-fragan-snalla-1.html#comment



är jätte tacksam om du gör det sötnos!! :) kram <3

15 Marie P:

skriven

Hej,

Tack för kommentaren i min blogg, den som du designade. :)

Jo, tackar som frågar, allt är bra. Själv då?

16 Maria - med bebis i magen ☆:

skriven

pojke stämmer bra :)

17 Fanny -Mina val, mina problem:

skriven

sv; Trevligt (:

Var på fest igår och skulle sova där..

Men vaknade halv tre av att jag mådde skit, så min snälla pappa kom och hämtade mig..

Idag ska jag på överrasknings firande för min farfar (:

18 Sanna:

skriven

SV: En ny design kommer in till bloggen under veckan, så tills vidare får den se ut som den gör för stunden.



Låter kul att söka lite jobb och sådär, själv får jag besök här hemma utav lite människor som inte kunde komma igår när vi hade kalas för mig och min dotter. Så blir ytterligare lite paket i dag till oss båda.



Kram Sanna

19 Jessica:

skriven

Ja jo det är helt okej med mig! Hur är det med dig? :) Hur var din helg? Kramis!

20 ems:

skriven

haft en bra helg`:D

21 Mamma till William och Wilma:

skriven

Ha en fin söndag..Fick du mitt mejl med ny bild o lita ändring i frågorna..

22 Jennifer Sandqvist:

skriven

sv: idag ska jag gå bus eller godis sjdå? :)

23 Elin:

skriven

Detsamma! :)

Nja, mest chilla och så ;) <3

24 MAJA KRON - Life, Music, Animals:

skriven

sv: Idag har jag varit med min kompis och ska nu bara ta det lugnt :) Du själv då? ^^

25 Anonym:

skriven

sv; det är inte så viktigt, betalar inte pengar för en design för en tävlingsblog ;)

26 Veronica:

skriven

sv: Inte mycket just nu faktiskt. Vad händer hos dig då?

27 FANNY (::

skriven

hoppas du haft en fin helg:)

28 Mathilda:

skriven

Rätt nice bild!



29 Förvirrade Morsan:

skriven

sv; härligt=) jodå, det är rätt bra med mig =) allt bra med dig?

30 Sandra:

skriven

Svar: Okej kul! :)

Jo det är bra. Själv?

31 Lina S:

skriven

Allt bra här, själv? :)

32 alice:

skriven

Hej, fin blogg!

Jag skulle sjukt gärna vilja ha en mer personlig blogg design, men jag har 0 koll på sånt..

Kommentera här: