Två dagar kvar

Igår
Var och shoppade två grejer till min systerson och umgicks med Johanna en stund. Vi såg på The Hills bland annat :) På kvällen var vi hos Nicco. Vi köpte med oss lite fika och drick kaffe ihop. Riktigt mysigt! Sen då läste jag att syrran hade också varit och shoppat en body till sin son. Så jag var bara tvungen att veta ifall hon köpt samma. Och det var det... Men jag hade köpt i 74 och hon i 68, så det gjorde inget att han får den också. Tur det :)

Idag
Tog sovmorgon idag, åt frukost/lunch och gjorde bloggdesign. Ska senare skriva på min bok :) Och tvätta gör jag också.

Två dagar kvar
Tills tvillingsyster kommer. Känns så konstigt att hon bor så långt bort, men konstigt nog har man vant sig lite. Man längtar otroligt mycket när man ska ses istället och tar vara på varenda sekund. De kommer på torsdag och stannar till söndag. Underbart!




Nicco bjöd på godispengar. De smakar som de där tefaten ni vet med surt innehåll. Bara att de sura inte finns där.
Lite roligt och udda.

1 SOFIE:

skriven

haha sånna där godispapper är inte så goda...

2 Frida:

skriven

Tack. Grattis på er i efterskott med =)

Ska berätta lite i bloggen om den dagen också =) så kika in sen.

idag blir det att ta det lungt. vädret är inte så lovande. regn och åter regn. blää

Vad har du för dig denna dag då? Kram

3 Jennifer Sandqvist:

skriven

Hej Jennie! hur är det med dig? :)

4 CASSANDRA - tävling!:

skriven

gott! :D

sV; tack sötis, aha vad mysigt :)

ska vara med lite kompisar sen får jag se, själv?

kram

5 sarah grönberg:

skriven

sv; Okej kul ^^

I veckan ska jag plugga massor & eventuellt göra sidecut!:)

dudå?

kram

6 Fanny -Mina val, mina problem:

skriven

sv; Okej, vad roligt :D

Massa olika saker, träning & plugga och sånt :)



Kram

7 veronica:

skriven

sv: Allt är bara bra :)

Hur är det med dig?

8 rebecca!:

skriven

sv; det är bra med mej. Jag har nog fått lite inspiration från olika bloggar om intervjuerna! :)

9 iisaacson:

skriven

sv; tack detsamma!

jadå, jag mår super!

hur är det själv?

kramis

10 Sara:

skriven

Nä, finns inte bara i Stockholm. Vi har Starbucks här i Göteborg på centralen och finns även i Malmö ;)

11 Sanna:

skriven

SV: Det är bara fint med mig, dock lite hostig osv. men annars fint. Hur är det med dig?



Kram Sanna

12 Princess<3:

skriven

allt bra?

13 Mathilda:

skriven

Rolig grej med godispengar, har jag aldrig sett innan.



Sv: Ah okej, ja inte lätt att vara arbetssökande!

14 sara:

skriven

Söt blogg :) Vad tkr du om Lil Wayne??

15 | Yohanna |:

skriven

Haha roliga pengar :P



SV: Härligt! Idag så ska jag iväg och bowla med klassen efter skolan :P

Själv?

Kommentera här: