Klänningen är här

Denna klänning
Kommer jag att ha på min systersons dop som är nästa helg. Ska bli såå roligt att få träffa syster igen. Man saknar ju henne hela tiden tycker jag! Vi är ju trots allt tvillingar. Och systersonen är redan 3 månader samma helg som vi är där, så ska bli kul att träffa han och riktigt gosa med han.

Fantastisk kväll igår
Meditationskvällen var magisk!


Bilden tagen från cellbes.se, från 349 kr.
1 emma ~ bokblogg!:

skriven

snygg klänning!

haft en fin dag?

2 Sofia - Uddevallas största modeblogg!:

skriven

det är bara fint, själv? :)

3 Mamma till William och prinsessan i magen:

skriven

God eftermiddag söta..Men va skoj..Du får hojta till om man skulle missa att gå in här..¨Så söt klänning..kram

4 m3lind4:

skriven

Sv: Men jag kan inte göra den själv, det som är problemet :(

Jag tycker det är svårt, är inte så "haj" på de.

Du får gärna göra en till mig, vore hemskt tacksam!

5 puffiie:

skriven

sv; okej ! jag svarar på lite kommentarer och så :)

kram!

6 CASSANDRA:

skriven

fin blogg :D

7 CAMIE:

skriven

SV: Tack det samma!

8 Linda:

skriven

Jag heter Linnros (: ja vi är släkt :P

9 LifeIsAMovie:

skriven

Okej okej! :)



Kram

/Jojjo, grundare & webbmaster

10 Julia:

skriven

Allt bra med dig?:)

11 Sandra:

skriven

Svar: jag jobbar, du då? :)

12 Alice:

skriven

Sv: haha okej, ja så kan det vara ibland! Jag ska plugga, mamma lämnade mig för en stund sedan så det blir läsa, läsa och läsa! Själv då?

13 LINNEA:

skriven

Så fin blogg du har! :)

14 sophie:

skriven

Jag har kollat den hemsidan men förstår inte hur man gör (a)

15 Emmiz:

skriven

Hej nu har jag igång en dagens blogg tävling.. Tre vinnare kommer delas ut, och pris ett är: invite till voddler och länkad i min blogg. har ca 10.000 läsare per vecka . Ta chansen =)

16 felicia -:

skriven

tack så mke och du får också ha en bra helg!

vad ska du göra i helgen ?

17 Emma:

skriven

Hej!!



Shoppa och lite annat. Ska snart träna. :) Själv? :)

18 martina:

skriven

Just nu har jag 7st superhärliga tävlingar i min blogg!



I den första kan du vinna en riktigt ball earcuff från Delicious Design.

http://martinaolsson.myshowroom.se/7554/tavling-i-samarbete-med-delicious-design/



I den andra kan du vinna en valfri produkt från Runns.se eller Erikasgarderob.se till ett värde av högst 250kr.

http://martinaolsson.myshowroom.se/7324/tavling-vinn-valfri-vara-fran-erikasgarderob-se-eller-runns-se-till-ett-varde-av-250kr/



I den tredje tävlingen är det ett hemligt skönhetspaket från UpBrand.se som ligger i vinstpotten!

http://martinaolsson.myshowroom.se/7275/7275/



I den fjärde tävligen är det ett valfritt smycke från Smyckenby som kan bli ditt!

http://martinaolsson.myshowroom.se/7627/vinn-ett-valfritt-smycke-fran-smyckenby/



I den femte tävlingen kan du vinna ett par grymma hörlurar från UrbanEars!

http://martinaolsson.myshowroom.se/7757/tavling-vinn-ett-par-horlurar-fran-urban-ears-i-samarbete-med-snowandmotion/



I den sjätte tävlingen har du chansen att kamma hem en valfri silverängel från Gili Design!

http://martinaolsson.myshowroom.se/7778/tavling-vinn-en-valfri-silverangel-fran-gili-design-i-samarbete-med-silverbiten/



Och i den sjunde tävlingen kan du vinna ett presentkort på 500kr hos Sovtex!

http://martinaolsson.myshowroom.se/7793/tavla-om-en-presentkod-pa-500-hos-sovtex/



Ha en bra dag :)

19 Sara:

skriven

Hej!

Hur är läget?

Kram

20 Jennifer Sandqvist:

skriven

sv: Äter midddag, och försöker lära mig ett nytt program jag laddat ner där jag kan göra headers, skyltar osv, jäte kul! :)

21 Niiinen:

skriven

tack detsamma :)

22 hanna ♡:

skriven

okej, hihi :D

23 Emelie:

skriven

Tack va glad jag blir :) Du får oxå ha en jätte fin helg! Jätte fin klänning. Kram!

24 EMMAS!:

skriven

sv: ska snart ut :D sjdå?:D

25 Ida:

skriven

Snygg !

26 filippaa:

skriven

sv: hej, jag håller på med min bloggdesign men tack så jättemycket ändå!!!:) jättesöt klänning!

27 Jennifer:

skriven

Sv: Tack så mycket! Detsamma :) Kram

28 erika:

skriven

sv: Men det är inget fel med att vara det :) Ingen fara! :)

¨Jag bor i Högsby om du vet vart det ligger.? hihi, inte alls så långt från växjö :)

29 anneli:

skriven

Aha okej, då förstår jag ju varför ;) vill ha en iphone, men mest för kunna blogga när jag är i skolan ^^

30 Lotta:

skriven

Sv. Tack så jättemycket, va glad jag blir :) Och det är bara bra med mig, hur är det själv?? =) Kram

31 Louise:

skriven

Det är bara bra, :) Hur är det själv??



Självklart skulle jag vara intresserad av en mer personlig design- bara det att jag har inga kunskaper, ingen som kan göra en åt mig, och om jag hittar någon så har jag iallafall inga pengar att betala en design. Oftast tar ju alla betalt för att göra en.

32 Bella:

skriven

Åh tack så jättemycket :) Jo tack de är bra är lite förkyld bara. Själv då? Kram!

33 Frida:

skriven

Så lite så :D

Har du gjort designen sjäälv? :D



Jodå det är bra:)

34 yasmine modell mamma och fru:

skriven

tack söta du allt bra ikväll? kram

35 Emma:

skriven

allt är bra med mig :) hur är det själv? :)

36 Frida Fridolf Gustafsson:

skriven

Åh, klänningen är riktigt söt! :)



sv. Åh tack så mycket! :D

Super bra det! :) Jag har en sony eriksson X10 mini pro..

37 sara:

skriven

svar: tack detsamma, söta du! :)

38 Hannah:

skriven

Fin den var klänningen =)

Kommentera här: