Lite nytt här hemma

Roligt med nytt
Köpte gardiner för 150 kr på marknaden härom helgen. Riktigt fina. Sen skickade jag bud med mamma när hon var i Ullared för att köpa det underbara trevåningsfatet med cupcakesen, 80 kr! Och nya telefonen!





1 julia:

skriven

Fint :D !

2 Anonym:

skriven

tack så mycket det är bara toppen med mig :) själv då snygging?

kramkram

3 Sara:

skriven

Tack det är fint här. Sj då? =)

4 m3lind4:

skriven

SV: Jaha okej, men då är jag inte intresserad.

5 Alice:

skriven

Sv: Ah tråkigt att det är sista dagen?

Pojkvännen kommer upp så det blir väl lite kärlek och utgång kanske! Själv då? Trevlig helg tjejen!

6 Sara:

skriven

Det är fint :) Själv?

7 Ida:

skriven

sv: Helgen blir lugn ! ska bli riktigt skönt !

då är outfiten komplett nu då?



8 Sanna:

skriven

Sv: Tack så mkt :)

9 Quynh Dang.:

skriven

Frågestund, ställ några frågor så får du en länkning på bloggen också!



Kram!

10 EMMAS!:

skriven

sv: ska jobba, sjdå?:D kram

11 Joss:

skriven

sv: tack så mycket o detsamma :) fin kaktallrik där...

12 Bella:

skriven

Åh vad fina grejer! :)



I helgen ska jag ha 20årsfest :) Sj då?



Kram

13 LINNEA:

skriven

sv: hehe! A.. men jag hade det förut ett tag, äsch jag vet inte! :d

Ja, idag ska jag och en kompis gå och kolla på bio. Dusj? :)

Snygga saker du köpt!

14 . Pjumas. ♥:

skriven

Svar: Det är inte klart än :) Troligen åker vi till älsklingens kompis imorgon, men det ser vi imorgon :D Händer hos er då? :)

15 yasmine modell mamma och fru:

skriven

tack detsamma nu ska vi iväg och träffa min mamma säkert fika och shoppa. imorrn blir det middag hos föräldrarna.

så blir nog en toppen helg. gör du då? kram

16 Jennifer:

skriven

Sv: Jorå det är helt okej idag, hur är det själv?

I helgen blir det nog lite festligheter. vad ska du själv göra? Kram

17 Sofia - Uddevallas största modeblogg!:

skriven

åh okej, här är det bara bra :D

Hoppas du får en fin fredag! :)

18 Lotta:

skriven

Sv: Hmm, i helgen blir det nog ganska lugnt och imorgon ska jag iväg och köpa matbord :D:D Du då?? =)

19 Fotograf Emelie Ringblom:

skriven

sv: tack! :)

20 Mamma till William och prinsessan i magen:

skriven

God eftermiddag..så söt kakfat..Ha en fin start på helgen.kram

21 Niiinen:

skriven

sv: bio och chilla, sj?

22 julia:

skriven

svar: bra fråga, ska plugga, städa, sen hoppas jag ju et händer något roligt också;) vad ska du göra? kram

23 MADDES:

skriven

Fina saker tjejen!

24 erika:

skriven

sv: ja men det kan jag förstå. Om man bor i en liten stad/by så vet ju typ vem alla är och känner typ alla där man bor. Det är så här där jag bor i denna lilla byn :P

Ja min helg vet jag inte vad den kommer att bjuda på. Den blir nog enbart lugn! :) Vad händer för dig i helgen?

25 anneli:

skriven

kakfatet var riktigt coolt, hm. ingen aning faktiskt hur man gör det :)

hur kommer det säg att du och din sambo är fortfarande lika kära?*

26 Linda:

skriven

sv: Det vet jag faktiskt inte (: vet att vi är släkt men förmodligen ganska långt ifrån (;

27 Sandra:

skriven

Ser fint ut du!! :)



SVAR:Okej vad roligt .)

Helgen.. ikväll inflyttningsfest, imorgon blir det hotell + krogsväng i Eslöv :) Sen söndag hotellhäng och fotboll. SJ?

28 hanna ♡:

skriven

lite allt möjligt, själv? :D

29 anneli:

skriven

jag menar typ hur håller ni kärleken i liv eftersom ni har varit tillsammans länge? :) menar som någonting positivt

30 Mathilda:

skriven

Sv: Tackar :)

31 Jennifer Sandqvist:

skriven

sv: dsm ! ska åka till grönan innan det stänger på söndag, ska dit idag också :D

sjdå?

32 linns beautybox:

skriven

åh vad fint trevåningsfat!

Kommentera här: