Fantastiska helg ♥

Fredag
Som ni kanske vet har jag inte bloggat under helgen. Och det hade ju faktiskt sina anledningar. Det var dags för utbildning. Medialterapeut. Åttonde gången var detta och nu har vi bara två träffar kvar, känns verkligen overkligt att det snart är slut. Jag har träffat fantastiska människor och lärt mig så mycket om mig själv under denna tid.
Sambon åkte till Halmstad och jag till utbildningen.
Denna kväll var bara en sådan 'sharing' kväll som det kallas. Bara en massa prat och det är underbart bara de!

Lördag
Började dagen med ett besök hos akuten. Jag hade fått tillbaka urinvägsinfektionen :/ Så fick en ny dos med penicillin. Missade inget från utbildningen som tur var, då vi var där när dem öppnade och utbildningen börjar klockan tio.
Och vilken fantastisk dag för övrigt! Hade en massa övningar och vad jag är duktig! Jag måste berömma mig själv, verkligen!

Söndags
Började dagen vid halv tio. Hade en övning innan vi drog iväg på hembesök hos några för lite övning. Det var fantastiskt ♥ Gu vad man lär sig en massa och vad jag känner hur duktig jag är! Verkligen underbart! Mer än så om helgen berättar jag faktiskt inte. Ni får en liten inblick :)

1 Anonym:

skriven

nej faktist inte men jag skulle gärna vilja prova den:D

2 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

sv: jaha, okej! :)

jag har haft det bra, du då?

3 Isacs Mamma:

skriven

jag är intresserad av de och jag är medial:)

4 Ida Asperud ♡ / Tonårsliv:

skriven

Just nu ställer jag en fråga i min blogg. Skulle betyda guld om du svarade på den!:)

5 Isabella:

skriven

sv; jag bara chillar :)

6 Valentina - mitt liv i Italien:

skriven

Jaha, vad roligt!

Jadå, hade avskedsfest för en vän igår som åkte tillbaka till Schweiz idag, riktigt tråkigt men en kul kväll :)

7 Patricia♔:

skriven

Sv: Åh men skönt att du mår bättre:)

8 johanna<3:

skriven

sv, aså jag har ringt också jag ska kanske träffa han imorgon och snacka. ;)

9 Marika:

skriven

Svar: Okej, låter som att du har haft en bra helg!

Här är det bara bra, själv då?

10 juliaa:

skriven

sv: ja precis! :) det är nog bra att de glassarna är så dyra annars skulle man ju köpa dem hela tiden :))

11 Esmeralda<3:

skriven

sv: nej det såg jag faktiskt inte och jag går bara ut 9an så jag räknas nog inte in i rabatten, eller?:D

12 E L L A S Ö D E R W A L L ♥:

skriven

Sv, jadå super :D Själv?



Kram, Ella

13 Matilda:

skriven

SV: Jag ska försöka ta tag i mitt egna lilla "företag" så att det verkligen kommer igång idag :)

14 natali:

skriven

jadå ja har haft en bra helg, själv då?

kram

15 ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

skriven

SVAR: Jodå, hade en bra helg :D själv?

16 ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

skriven

Hej!



Veckans blogg, vinnaren + ny omgång är uppe. Glöm inte att berätta om du gör extragrejerna. Även fast du redan till exempel gillat på facebook i den förra tävlingen, måste du skriva det igen. Klickar du på bannern ovanför min header och hjälper mig vinna tävling hos studeravidare.se har du väldigt stor chans att vinna veckans blogg!



DEN NYA TÄVLINGEN HITTAR DU BLAND MINA PÅGÅENDE TÄVLINGAR: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

17 LINNÉA FLYSTAM:

skriven

SV: Min helg har varit toppen, din då? :)

18 maria:

skriven

Hej tjejen

Låter som en bra helg förutom Urinvägsinfektion



Ha en toppen Måndag

Maria

19 Sessan:

skriven

Tack så mycket.

Jo den har varit bra, din med verkar det som.

20 Isacs Mamma:

skriven

åå vad jag känner lycka för den här bilden:)

21 veronica:

skriven

Vilken fin bild :}

22 Sophie:

skriven

Låter som en spännande helg med en kurs :)

23 Angelica:

skriven

jätte fin bild :)

24 Anonym:

skriven

Bloglovinbyte? :D

http://twotrollfaces.blogg.se

Kommentera här: