Fredagsintervju - Krister

Snabbfakta:
Namn:
Krister
Ålder:
40
Bor:
Skåne
Civilstånd:
Tjej
Familj: Ja
Sysselsättning:
Bloggare


Varför började du blogga?
- Tyckte det var intressant, eftersom jag läste en hel del bloggar. Tja jag kan väl starta en egen, jag gillar att skriva.


Vad har du för syfte med din blogg?

- Jag vill kunna inspirera andra människor, sprida glädje i min blogg. Många vill bli kända, jag kan inte bli kändare. Jag äger Google sök bara på Kaffehörnan, Så förstår ni och kung på Youtube. Går mot 500 tusen visningar, folk har sjungit för mig och även viljat bli fotograferade med mig.


Vad har du för skönhetstips?
- Jag är ingen expert, men jag använder rengöringsgel ibland,  Självklart ska man vårda sitt ansikte och kropp. Ska på min första ansiktsbehandling snart. Där hoppas jag få nyttiga tips med mig.


Vad gör en blogg till en bra blogg?

- Fångar mitt intresse och när den berör mig, riktiga bilder i bloggen är ett +.

 

Vilka bloggar läser du?
- Jag läser väldigt många bloggar, som gör min dag. Jag vill ej skriva någon särskild för då skulle jag hålla på en hel dag.

 

Hur många läsare har du per dag?
- 300 – 500.


Vilka är dina förebilder?
- Mina föräldrar.

1 kaffehörnan:

skriven

Tack snäll du, blev ju jättebra

Kommentera här: