Ullared och ett lussefirande

Klockan 08,15
Satt ja i en minibuss på väg till Värnamo där vi skulle möta upp en större buss föra att åka till Ullared. Studiebesöket var sådär. Kunde varit bättre. Fick fika och kaffe! Och sen vart de shopping i varuhuset. Handlade jättemycket fint och äntligen hittade ja kläder där. Är så kräsen :P Var hemma runt sex tiden och vid åtta drog jag och Stefan till missionskyrkan för att se på lussefirande o julkonsert. Mina fina vänner Christina och Yiao var där o givetvis fick jag mysa med Nicolai <3
 
 
1 Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

Hej där! Kommer du ihåg mig, det var galet längesedan som jag skrev till dig.

Svar: sv: självklart kommer jag ihåg dig du fina <3 hur är de med dig? kramar
Jennie

2 Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

Hade helt missat att du svarat mig, brukar inte gå in och läsa svaren så här, skriv gärna en kommentar i min blogg om du svarar nästa gång:)

Åh vad glad jag blev att du kommer ihåg mig:) Har ju allt saknat att skriva med dig:) Jag mår inte så bra just nu, har haft njurstensanfall och är sjuk med feber och så som alla andra verkar vara. Lite irriterande såhär innan jul. Hoppas allt är okej med dig.
Kram

Svar: sv: jag kommenterade ju på din blogg :P grejen är ju att blogg.se har ju gjort om sidan. så man kan väl inte göra så mkt annat än så här? :S

jag har saknat dig med :) härligt att du kikade in!
hoppas du snart mår bra! jag ahr haft gallsten, så vet hur det kan vara ungefr :/
Jennie

Kommentera här: