I mitten av veckan

Igår
Blev det middag hos mamma och pappa. Sedan fikade vi och kollade på teve :) Var hemma runt halv elva tiden på kvällen.

Idag
Hade Stefan sovmorgon. Han skulle börja jobba vid 1 tiden. Men inte kunde han sova för de. Han var uppe tidigt och rensade marsvinens bur och städade. Jag vaknade vid nio tiden och vi kollade då på Big Brother och åt sedan frukost. Nu har jag varit på AF och lämnat ett papper, sen gick jag lite i affärer för att se efter badkläder. Syrran har fått för sig att vi ska åka till badhuset när vi ska upp till dem. Så kollade lite, men beställde istället från nätet.




Idag till lunch blev det vegburgare. Hade friscobröd till, gott!
1 Hanna Håkansson [ Foto ]:

skriven

Jo det är bra, sj? :)

2 Anicia:

skriven

sv: Vad skönt! Jag ska på kryssning :D vad fin du är förresten!!

3 Sessan:

skriven

Jag tror tyvärr att jag har otur att det inte går att bota annat än att jag får äta smärtstillande. Men man kan alltid hålla tummarna :)

Idag händer nog inte mk, jag har plockat bort gamla ute blommor på balkongen, plockat bort vinterkläder, diskat, gjort kursupplägg till en kurs jag ska ha ikväll & nu ska jag fixa till mig lite. Dudå?

4 cec- mode&skönhet:

skriven

sv; ja jätteskönt väder! nej gör inte mycket alls, ramlade ju på moppen imorse så går på kryckor nu, finns inget att göra direkt. vad gör du själv? =)

5 malin:

skriven

ska försöka koppla bort mig från datorn, hehe går inte så bra sj?

kram

6 Sabina:

skriven

Blir väll att vara ute vid hästen. SJ?

7 Chriis:

skriven

SV: hehe okej :) jag mår bra sj? :)



förlåt för sent svar har tagit en mini bloggpaus

8 Kitiwara & Chong:

skriven

Sv: Jag kollar på tv, du? :D

Fråga gärna nått i våran frågestund http://twoasiians.blogg.se/2012/february/fragestund.html :D

Kram

9 OLIVIA WIKSTRÖM' - veckans blogg ANMÄL DIG:

skriven

sv; idag skall jag plugga..

själv ? :)

10 Patricia♔:

skriven

sv: Jag har tränat innan och funderar på att lägga mig i badet en stund. Borde baka senare också:P haha

Själv?

11 Linda:

skriven

har varit och solat och handlat;D

12 E L I N F E L I C I A S:

skriven

- Okej! Ingenting speciellt, själv? :)

13 Jonna:

skriven

Okej :)

Ja, allt är bra. Med dig också? :)

14 Elisia ♔:

skriven

sv: De bra :D

15 Anonym:

skriven

SVAR; aha okej, det låter ju bra :)

16 FannyFredrica - [Fotografering]:

skriven

Sv: Tack så mycket! :D Härligt att höra :)

17 ABSOLUTEELIN:

skriven

har nyss kommit hem från skolan , och ska snart ut och gå! vad gör dudå? :D

18 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺:

skriven

sv: gott :)

jag mår bara bra, lite trött efter en hel praktik dag bara. Hur är det själv?

19 Anna:

skriven

Nea musik och lite film :)

20 w:

skriven

sv: härligt!:]

skola, läxa och nu rensa datorn. själv?:)

21 Elin:

skriven

Blir tokig på det här mede bloggadressen. Jag svarar också på kommentarer och ska snart äta mat. Vad tråkigt att din mormor gick bort, du måte sakna henne mycket.



Har du haft en bra dag?

22 E M E L I E:

skriven

sv: idag har jag vart på stan med en kompis , själv? :)

23 Anonym:

skriven

sv: Ahokej, låter najs :D Precis kommit hem från skolan! Själv?

24 SNYGGASTE BLOGGERSKAN:

skriven

Svar: Jadå allt är bra, självdå? :)

25 roxana:

skriven

sv; det är bara bra här, jag önskar dig en fin onsdags kväll!! ^^

26 alva:

skriven

sv: jag har bara chillaat! :) Sj? :D

27 EMMAS!- alltid tävlingar:

skriven

sv: varit i skolan :) dudå?:D

28 Emma:

skriven

Jag hoppas på Loreen!

Vi fick skor och goodibag på eventet, de 100 första tjejerna fick det, sen minglade vi mest :)

29 ~ L I N N ~:

skriven

Trevligt!

Jag har precis kommit hem ifrån mamma och läkaren :) Dudå?

30 Sara:

skriven

Jodå, har varit ute på en lång promenad och kameran fick följa med :)

Själv då?

Vi åt också hamburgare idag, fast LCHF ^^

31 Zozo:

skriven

Fin blogg :)

32 Louisa:

skriven

Hej, nu har jag bytt blogg! :)

Vill gärna fortsätta att hålla kontakten med dig genom våra bloggar... :) Vill du också det?



Jag bloggade förut på www.lllouisa.blogg.se

Du kanske inte tycker det är så kul med en hästblogg men gör som du vill! :) Kram

33 Carro - http://four.blogg.se/:

skriven

sv: tack!

Haft en bra dag? :)

34 Anastasia:

skriven

Svar; Tackar ;)

35 johanna:

skriven

sv: idag har jag varit i skolan o sen spelat piano :)

36 ebba- en blogg om allt!:

skriven

sv; jag har en ny design på G! haha ;) håll utkik! ;) följa via blogglovin? :D

37 Frida:

skriven

Ser gott ut med vegoburgare!



sv. Bra :)

Tar det lugnt, har lov för tillfället, vad har du gjort idag? :)

38 amanda:

skriven

hehe okej :p

39 Laura Michaela:

skriven

SV. Ja tack det är bara bra med mig. Själv?

40 hanna:

skriven

SV: ja allt är bara bra, hur är det själv? :D kram

41 Gabbi:

skriven

Sv: Tack, dsm! :D Gör du bloglovin'byten? Kraam!

42 Johanna:

skriven

Sv: Idag har jag vart på föreläsningar i skolan, fixat med en uppgift till skolan och kollat på gossip girl.

Vad händer hos dig?

43 Sanna:

skriven

SV: Tack, det har du rätt i. Skönt att de är bra med dig, i dag har det inte hänt mycket alls här hemma. Själv?



Kram Sanna

44 angelina:

skriven

gott de ser ut!! allt är bra här ;D med dig med?



kram

45 Marika:

skriven

Svar: Det kan väl få regna en dag i månaden då, MAX ;)



Just nu befinner jag mig hos mamma men jag ska snart åka upp till morfar för att hjälpa honom med lite grejer och sedan ska vi äta. Ska även plugga en hel del, har feeeeetingstor tenta imorn :( du då?

46 Angie Obell:

skriven

Tack så ycket :)

47 Thessie:

skriven

okej, det är lite molnigt, hos dig? :)

48 Louise - Moving to Turkey :):

skriven

jag tar det bara lugnt sjdå? :)

49 Amanda Persson .[ foto/tävlingar ]:

skriven

svar: tack :D

50 Elin:

skriven

Vad har du gjort idag?

51 linnea:

skriven

Hejsan Jennie, skulle du kunna kolla vad det är för fel på min blogg. Allt ser jätte knasigt ut:O Du kan ju maila mig så kan du få lösen och så om du vill:) ros94@hotmail.com

Kram

52 MyzaaN:

skriven

allt är super bra :D själv då? kram

53 Valentina - mitt liv i Italien:

skriven

Ja, det är lite det som är tanken så jag verkligen får använda mina språkkunskaper och utveckla dem ännu mer :) Jag blir 22 i april, får väl se lite hur det blir på jobbfronten men restaurang/klubb lutar det mest åt nu.



Ja tack, allt bra. Själv? Planer i helgen? :)

54 jennie:

skriven

det är fint, även fast jag haft mycket otur idag. själv? :D

55 LORISSA LOVEBOMB:

skriven

Händer något roligt i helgen då?

56 Rockabilly Mikkis:

skriven

Svar; Ja den är grymt snygg verkligen! :D ah jag såg det, tack :)

57 Sofie:

skriven

Allt bra idag?:)

kramar

Kommentera här: