Köffetajm

Igår
Blev det en trevlig vändning på kvällen. Efter att vi ätit vegetarisk lasagne, fick jag ett mess från Nicco. Hon ville bjuda på kaffe :) Eller köffe som vi säger. Så vi traskade upp till henne och fick muffins och praliner. Kollade på Halv åtta hos mig, Familjen Annorlunda, 30 grader i februari och Karatefylla. Sedan traskade vi tillbaka hemåt.

1 Snyggaste Bloggaren Någonsin!:

skriven

Svar: Inte så mycket :)

2 Anicia:

skriven

sv: Jadå! Själv? :)

3 Lindaa:

skriven

sv: allt e bra med mig själv då?:D

4 ~ L I N N ~:

skriven

Härligt!

Umgås med kompisar, dansa, läkarbesök osv :) Själv då ?

5 Victoria:

skriven

Tack så jättemycket :)

6 Anonym:

skriven

SVAR; härligt! :)

jag ska ut på krogen med en kompis imorgon sen vet jag inte.. själv? :)

7 E L I N F E L I C I A S:

skriven

- Pluggar, själv? :)

8 Thessie:

skriven

- vad bra då :) ska städa, ha spa dag och packa inför imorn dudå? :)

9 Hanna Håkansson [ Foto ]:

skriven

pappa fyller så blir att fira honom, sj? :)

10 hanna:

skriven

Gud vilken fin blogg du har! :D

Är allt bra? :D kram!

11 INSPIRATIONSTYLE:

skriven

SV: Vad kul! Jag har lagt till dig nu :)

Härligt att höra, jo det är bara bra med mig!

kram

12 saga:

skriven

Sv; Jodå, det är toppen, själv? :)

13 Anonym:

skriven

ja det är bara bra sjdå? :)

14 Julia:

skriven

Här hemma pågår det plugg idag, läser en kurs i Social psykologi :-)

Såg att du också studerar, medialterapeut, låter spännande !



Hade gott

Kram

15 Elisia:

skriven

Super fin blogg ♥

Allt bra? :)

16 Maddez ♥:

skriven

Hej !

Ville kika in & tipsa om en tävling som jag just nu har igång ! Hela 3 vinnare kommer lottas ut redan den 4/3 !

Direktlänk; http://maddez.blogg.se/2012/february/tavling-vinn-ear-cuff.html#comment

Kram♥

17 Jonna:

skriven

Okej :) ja, dom va bra!

JAg har precis tränat och nu ska jag se en film. Sen ska jag ut och gå lite och sen bara va hemma och laga mat och så :)

Vad hittar du på idag?

18 Natalie:

skriven

Sv: Tack så mycket! :D

19 Amanda Persson .[ foto/tävlingar ]:

skriven

läs & säg vad du tycker om mitt inlägg om vänskap ! (Y) http://amandapersson.blogg.se/2012/february/vanskap.html#comment

20 ABSOLUTEELIN:

skriven

har varit i skolan och ut o fota nu :) vad göru själv då?

21 Sessan:

skriven

Hej det är sådär, vädret är jättefint men har ont i mina höfter & leder. Själv då?

22 EMMAS!- alltid tävlingar:

skriven

sv: japp :D jag tjänar ca 2000 på själva sidan eller mer men det är 48% skatt därför får jag runt tusen kr på kontot =)

23 Alle:

skriven

Sv: Allt är jättebra!! Själv då?:))



Skulle du kunna göra en design till oss förresten?:)

24 ebba- en blogg om allt!:

skriven

heeej! :) sööt blogg , allt bra?? :D

25 Kitiwara & Chong:

skriven

Sv: Okej, kul! Vi svarar på kommentarer (:

Hoppas du har haft en bra dag :D

Fråga gärna nått i våran frågestund http://twoasiians.blogg.se/2012/february/fragestund.html :D

Kram

26 malin:

skriven

de var ju bra!:>

just nu svarar jag på kommentarer och lyssnar på musik :)

själv?

27 OLIVIA WIKSTRÖM':

skriven

sv; allt är bara bra, hur är det själv ?



kram

28 Sabina:

skriven

Men halllå?! Jag har väll lixom sett hur det brukar vara dom alla andra åren av Melodifestivalen. Att man röstar fram fel låt till eurovision song contest. Så därför har jag valt att inte kolla för det spelar juh ingen roll vem som går vidare lixom för det kommer juh ändå vara en dålig. Va glad över att alla TYCKER olika. Är nog många som tycker som jag att det alltid blir fel. Men vad glad över att man tycker olika och därför har jag valt att inte kolla på Mello detta året =)

29 Emilia:

skriven

Vad gott det ser ut! :)

30 Elin:

skriven

Varit på stan och där träffade vi mormor och sen har jag fixat naglarna. Vad har du gjort då?

31 E M E L I E:

skriven

sv: Allt är bara bra, själv då ? :)

32 Karin☆:

skriven

Ohh vad gott med vegetarisklasagne!



KRAM

33 Emma:

skriven

Det är kul att man har olika åsikter, vem tycker du ska vinna då :)?

Det är fint här idag, soligt, du då?

34 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺:

skriven

sv; Gott, vad bjöd dina föräldrar på för mat då?

idag har jag bara fortsatt praktisera :)

35 Carro - http://four.blogg.se/:

skriven

sv: okej

Hoppas du fått en toppen tisdag! :)

36 Valentina - mitt liv i Italien:

skriven

Jag pluggar italienska, började i mitten av januari och slutar kursen i början på juni så ca 5 månader totalt sedan får vi se lite hur det blir, har inte riktigt bestämt mig ännu faktiskt men kommer antagligen stanna här i Italien ett tag :)



Vad gott det där såg ut!

Kram

37 n e j j a - you can try byt never stop me:

skriven

Hoppas du fått en bra dag!

kram :)

38 DAVID - tillfällig Fotoblogg denna vecka!:

skriven

sv: bara bra! :) Och du?

39 w:

skriven

sv: det är väl okej. själv?:)

40 ida asperud ♥ Me, Myself and I:

skriven

Händer i veckan?:)

41 johanna:

skriven

sv: ja det är bra med mej, själv? :)

42 Anna:

skriven

vara med min dady duda :D

43 amanda:

skriven



för att jag vill inte ha den längre, vill ha en mindre kamera :P

44 FannyFredrica - [Fotografering]:

skriven

Sv: Allt är bra med mig, själv? :)

45 Patricia♔:

skriven

Vad gott det såg ut:)

46 alva:

skriven

sv: mm hon är så söt! <3 jag har haft en bra helg! :D sj?



jag såg tyvär inte melodifestivalen i lördags! :S

47 Klara:

skriven

Sv: Jag kollade inte så nogrant på programet men jag hejade faktist på Lisa Miskovski och Danny så ajg blev väldigt nöjd ;)

Haft en jättebra helg. Fast har ju sportlov så har ju nästan helg fortfarande ;)



Vad tyckte du om melodifestialen? Har du haft en bra helg? :)

48 roxana:

skriven

Fin blogg! allt bra? (:

49 jennie:

skriven

Det är jättebra med mig! Och själv?

Kommentera här: