Måndag

Igår
Åkte och fotograferade lite. Vårvädret var underbart och solen blev verkligen skitfin på bilderna. Sedan hämtade vi svärmor och åt lite. Efter det blev det att vi alla vilade lite innan vi åkte och handlade innan jag och Stefan åkte tillbaka hem. Kollade då på Äkta människor.

Idag
Ska tömma diskmaskinen bland annat. Sedan när Stefan kommer hem blir det vegetarisk lasagne.



















1 L I N N:

skriven

Tack :)

Hehe okej roligt!

Jorå, det var rätt som gick vidare tycker jag!



Min helg har varit helt okej, hur har din varit? :)

2 Anonym:

skriven

SVAR; njaae kollade inte i helgen så vet inte :)

ja jag har haft en bra helg, själv? :)

kram

3 Sandra:

skriven

Fina bilder :)

4 Anicia:

skriven

Grymt fin blogg du har tjejen!! :)

Vi skulle vilja ha förslag av er läsare, vad vill ni se mer av i våran blog...? ALLA förslag uppskattas, och de bästa förslagen får såklart en länkning...

Ha en grym dag, det förtjänar du! Kram ♥

http://sarpauamanic.blogg.se/2012/february/ni-ar-bast.html#comment

5 Emma:

skriven

Jag tyckte att de var kul att Lisa gick vidare och att Charlotte åkte ut, jag kommer lägga upp lite mera ingående vad jag tyckte lite senare idag på bloggen, vad tyckte du då?

kram

6 Snyggaste Bloggaren Någonsin!:

skriven

Fina bilder!



Svar: Jadå allt är fint, självdå? :)

7 ABSOLUTEELIN:

skriven

jag såg det! tycker inte att rätt gick vidare, förutom danny :) vad tycker du själv? :D

8 Johanna:

skriven

underbara bilder!

9 Anna:

skriven

Jadå det är bra! själv c:

10 Jonna:

skriven

jo det va helt okej. Tyckte nog Danny va bäst i lördags. Hade du någon favorit?

Ja, min helg har varit jättebra. Din också? :)

11 Dellz - Två liv, en blogg ♥:

skriven

Allt bra idag? :)

12 EMMAS!- alltid tävlingar:

skriven

på google.com/adsettings kan man tjäna utan klick, men dom andra måste jag tjäna på klick eller på lead :)

nej men jag tjänar minst 1000 kr varje månad, ibland mer:)

13 Linda:

skriven

såg det inte:D jag e trött på melodifestivalen:D

jupp, själv?

14 E L I N F E L I C I A S:

skriven

- Okej! Ja, Axel var bra :)



jadå, själv? :)

15 Elin:

skriven

Jag, jag hade en bra helg. Hade du också det? Ja, jag tyckte Melodifestivalen var rätt bra denna gången faktiskt.



Är blogg-adressen rätt nu då?

16 Thessie:

skriven

- jarå sj? :)

17 INSPIRATIONSTYLE:

skriven

vilken vacker blogg du har och underbara bilder i detta inlägg! :) Allt bra med dig?

Följa varanda på bloglovin? :)

kramis!!

18 Sara:

skriven

Tack så mycket!

Fina bilder, jag älskar vädret som är nu, det ger en lite hopp om att värmen är påväg! :)

19 Alice:

skriven

tack, detsamma! :)

20 M:

skriven

Tack detsamma! :) Jättefina bilder också:)

21 clara:

skriven

Hejj sjukt fin blogg du har! :) allt bra? kolla gärna in våran blogg :) Puss

22 Julia:

skriven

Vad gott, spännande med vegfärs, aldrig testat :-)

Ha en bra dag!



Kram Julia

23 OLIVIA WIKSTRÖM' - veckans blogg:

skriven

hejsan, har dragit igång veckans blogg!

du vinner en länkning i menyn 1 en månad ett inlägg med bild plus länk till din blogg.

ligger 51 på nattstad och igår hade jag inne 3597 st !

Så anmäl dig vettja!

drar ut två vinnare på fredag,

direktlänk; http://www.nattstad.se/oliviawikstrom?id=2617306

24 Valentina - mitt liv i Italien:

skriven

Jag förstår, det låter bra.



Jadå, haft en bra helg tack, själv?

Just nu pluggar jag här i Italien, i Florens. :)

25 DAVID:

skriven

tack så mycket, detsamma! :)

26 Hanna Håkansson [ Foto ]:

skriven

regn idag, sj? :)

27 Crazyangel [vardagsblogg om allt från barn till massor av hårtips, löshår osv]:

skriven

Härliga bilder :) vad innebär medialterapeut?

28 Sandra:

skriven

Va fina bilder! :)



Sv: ja visst är den skön! :) lite håkan hellström :)

åh vad roligt! i veckan är det träning och packning som gäller :) åker på söndag till england i en månad :)

29 Ninas modeblogg, utan mode:

skriven

Men vars är snön?

30 cec- mode&skönhet:

skriven

sv; jadå allt är jättebra, lite huvudvärk dock. hur är det själv? =)

31 Marika:

skriven

Svar: Haha om jag fick bestämma skulle det jämt vara sol! Kanske regn en dag i månaden ungefär ;)



Jag såg det faktiskt inte, vet bara att Danny gick vidare. Vem mer gick vidare och vilka gick till andra chansen? Lyssnade faktiskt på låtarna innan och jag gillade Axel Algmarks låt väldigt mycket!



Jag har haft en jättebra helg, själv då? :)

32 Sabina:

skriven

Jo, jag tror han kände igen mig när jag pratade lite med honom. Han lyssnade så mycket. Lite kul faktiskt =) Nej, jag kollade inte på det då jag tycker det blivit så "uttjatat" i det hela, inge bra musik eller artister med och sen skickar man ändå iväg fel artist/grupp så jag har inte kollat på det alls iår om jag ska vara ärlig ;)

Min helg har som sakt varit kanon bra. Mycket i stallet vid hästen, hälsat på en annan ponny som jag skrev innan och sen bara tagit det lungt. Själv då för din del?

33 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺:

skriven

Vegetarisk lasagne är inte min favorit!



sv: idag har jag bara praoat. Själv? :)

34 felicia - fotokobran:

skriven

sv; jaha :)

nje, jag tyckte bara att det var roligt att fråga helt enkelt! :D

35 Sessan:

skriven

Tack så mycket :)

36 Kitiwara:

skriven

Sv: Tack så mycket! Idag har jag bara vart hemma och nu är det några gäster hos oss, själv då? :D

Kram

37 Emmybear:

skriven

Tack för din kommentar :)



Gillade din bild på sanddynerna. Gav mig sommarfeeling nu när regnet öser när utanför fönstret :)

38 Esmeralda<3:

skriven

sv: jag har tränat och kollat på klänningar sj??

39 Anonym:

skriven

sv: Idag har jag varit i skolan, vill du veta mer om dagen så läs mitt senaste inlägg :) själv då?

40 amanda:

skriven

okey :) jag har en canon eos 1000D som vi håller på att sälja :) och sen har jag min sony ericsson xperia sk17i :P

41 Nelly:

skriven

sv: Tack detsamma!

Allt bra?

42 malin:

skriven

tyckte inte dom var så bra ;/

vad tyckte du?

kram!

43 LORISSA LOVEBOMB:

skriven

Jag ser på SATC och blir aldrig less. Har snart sett hela boxen. På tre dagar typ. Har du någon bra serie att tipsa om?

44 Eva:

skriven

Jo det är bra. lite trött efter jobbet nu bara! fina bilder du tagit. Tack för hjälpen förresten med headern =)

45 Carro - http://four.blogg.se/:

skriven

sv: okej

Hoppas du fått en toppen dag! :D



härliga bilder! ^^

46 Laura Michaela:

skriven

SV. Tack så hemskt mycket. Tittat lite på din blogg nu med och den är superfin :)

47 johanna:

skriven

sv: kul o söta dom är! Nej toan hjälper inte precis. Den går lite överallt ;)

idag har jag pluggat :)

48 E M E L I E:

skriven

sv: åh tack så mycket, detsamma! :)

49 Sanna:

skriven

SV: Självklart länkar jag till intervjun. Det ser jag som en självklarhet. Det är okej med mig, hur är det med dig?



Kram Sanna

50 saga:

skriven

Gullig blogg :D

51 Sara [Smink, Tips, Vardag, Naglar]:

skriven

Svar:

Idag gör jag inte mer än är i skolan och sen ska jag träna superhårt efter! Själv?

52 Anonym:

skriven

okej :)

53 Roxana:

skriven

sv;

Haha ojsan!



Jorå, allting är bra! Själv då? :)

54 Jennifer:

skriven

Vilka fina bilder!:D

55 #Enjoy it-(www.dilaann.blogg.se):

skriven

Heeeej:) sööt blogg, klicka dig gärna in på min:) Puss<3

56 Sara [Smink, Tips, Vardag, Naglar]:

skriven

Svar:

Idag gör jag inte så himla mycket; skola. Efter skolan ska jag dels plugga matte och fixa med en presentation! Själv då?

57 Sara [Smink, Tips, Vardag, Naglar]:

skriven

Allt bra med dig?

Kommentera här: