Dags för fredag!

Äntligen fredag!
Känns som veckan gått ganska fort, vi har ätit god mat hela veckan och jag har motionerat varje dag. Känns ju riktigt bra! Jag har dock ingen våg här hemma, men ja känner om de hänt nått i min kropp och visst har det! Inte mycket (vilket jag inte begär) för jag vill gå ner i vikt i en lagom takt och jag går ju inte på några dieter som jag heller inte vill göra. Det värsta man kan göra, kan jag tycka. Så jag går i min egen takt neråt :)

Bloggen blir åtsidosatt
I helgen ska vi iväg, så bloggen kommer vara lite åtsidosatt :)

1 ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting:

skriven

- ingenting speciellt, själv? :)

2 Angie Obell:

skriven

Bara fint :) sjdå?

3 LINNEA - lgullarbergs drömmen om att bli fotograf ♥:

skriven

hoppas du får en bra dag :)

4 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

sv: Jo visst kan du få den, men den ligger i photoshop och har har flera tusen tals texter! :)

5 Sofia - Uddevallas största modeblogg!:

skriven

ska iväg och shoppa sen, dudå?

6 Awza:

skriven

Jag ska antingen ut och festa, eller ha hemma kväll (har inte bestämt mig ännu)

Själv då? :)

7 Nikaia:

skriven

idag håller jag på att packa, ska åka till mitt hus med min pojkvän och mysa och laga mat osv. du då? :) detsamma!

8 Chriis:

skriven

SV: haha ah hade skrivit köpte så orkade inte ändra ;) det är bra sj? :)

9 Emma:

skriven

Hej!



Jag är hemma hos en kompis. :) Trevlig helg. :) Allt bra?

10 roxana:

skriven

sv; jag gör ett inlägg nu, säg till när du länkat min blogg :)

11 angelina:

skriven

ha en härlig helg!!! :D så skönt med fredag!!



kr<m

12 amanda - [pнoтoɢrαpнy]:

skriven

sv: bara bra, sj? :D

13 Carro - http://four.blogg.se/:

skriven

sv: okej, vad bra :)

jodå det är bra men är dock sjuk :P

14 Linda:

skriven

sv: allt e bra med mig själv?:)

15 I AM BAAM - Göteborg Edition:

skriven

svar: Jadu, här händer inte så mycket. Ska väll också ta tag i lite disk (för hand eftersom vi inte har diskmaskin hehe). Men för tillfället är jag helt död. Kunde verkligen inte vakna imorse, så jag är fortfarande helt nyvaken typ. Även om det var fleeeera timmar sen jag gick upp. hahah helt sjukt. :P

16 Tanja:

skriven

Ja jag tycker de e väldigt snygg:D



Nej jag ska nog städa och tvätta osv.. får passa på när sambon ör hemma:)

Önskar dig en jättetrevlig helg<3

17 Agnes:

skriven

SV: Va med några kompisar, durå?

18 Marika:

skriven

Svar: Ja, det var skönt :) Det är bara bra här, är ju ääääntligen helg! Hos dig då?

Tack detsamma :)

19 Hanna:

skriven

jodå. med dig då? :)

desamma! :)

20 Carro - http://four.blogg.se/:

skriven

allt bra idag? :)

21 HANNA:

skriven

sv: vad tycker du om den nya "startsidan" till blogg.se då? -.-

22 malin:

skriven

Ja det gick faktisgt jätte jätte bra hihi!:DD

I helgen har jag inte presic bestämt nått ännu sj?<3

23 martina:

skriven

Just nu har jag 3 stycken superhärliga tävlingar i min blogg! :)



I den första tävlingen har hela 8st personer chans att vinna en OnePiece från Suit Of Sweden i valfri färg!

http://martinaolsson.myshowroom.se/12140/tavling-8st-personer-vinner-varsin-onepiece-fran-suit-of-sweden/



I den andra tävlingen kan du vinna ett valfritt starterpack + krok från Curlformers!

http://martinaolsson.myshowroom.se/12224/tavling-vinn-ett-valfritt-starterpack-krok-fran-curlformers/



Och i den tredje tävingen kan du vinna ett presentkort på 300kr hos LantligDekor!

http://martinaolsson.myshowroom.se/12277/tavling-vinn-ett-presentkort-pp-300kr-hos-lantligdekor/

24 LINA:

skriven

jobbigt med disk, nja inte så mycket baka och plugga, själv ? :)

25 Annika - drömmen om 11 barn:

skriven

Sv Det är kanon med mig, med dig också hoppas jag?

26 JW Photography ♥:

skriven

svar: hehe :) Tack.

Idag blir det plugg och fixa en bloggdesign, imorgon januariyran och på söndag ska jag fotografera min systerson :)

Du då ?



Desamma ^^

27 Patricia♔:

skriven

Jag tror inte att det är bra att väga sig. Det är bättre att känna efter hur man mår:)

28 Hanna:

skriven

Heej, hoppas du haft en rolig fredag och får en mysig kväll <3

Härligt med fredag och helg nu :D

SV: Haha, aha. Jag bor mera i stan, fast ändå inte riktigt och på landet är det extra bra då :)

Hihi :D

I helgen händer inget speciellt tror jag, en lugn och skön helg mest :) Tack och dsm! <3

Kramar//Hanna

29 roxana:

skriven

sv; det är okej! Men glöm bara inte! :)

30 ' d anni:

skriven

- Ja allt är bra förutom öroninflammationen som gör så fruktansvärt ont :)själv?

31 Anna:

skriven

fin header :) Allt bra?



kram

32 Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺:

skriven

sv; aa tack allt är bra, själv ? :) kram

33 Linda:

skriven

Sv: det är bra här! förutom att jag har ont i ryggen ;o själv då? trevlig helg!!

34 Emma:

skriven

Hej, jag vet inte om det är så att jag har glömt att svara till dig tog ju bort din kommentar och sen kommer jag inte ihåg :)

Men hoppas det löser sig med hunden, ni måste själva känna att det känns bra för er två och inte bara för att vara snälla för att det är en vän till dig :)



Ha en trevlig helg!

35 emelie:

skriven

frågestund, alla som frågar något är bäst! länkar alla som frågar! ;)

http://andersssonemelie.blogg.se/2012/january/fragestund.html#comment

36 Vannichi:

skriven

Svar: Svarar på en hel del kommentarer :)

37 ▲ Mohammedi's™:

skriven

Tänkte tipsa om en TÄVLING, VINN ETT VALRITT SMYCKE FÖR BÅDA KILLAR OCH TJEJER!!!

http://mohammedis.se/2012/january/tavling-vinn-ett-valfritt-smycke-fran-takkay-2.html#comment



Snälla va med, ju fler är med, desto roligare!

MASSA KRAMAR FRÅN MIG TILL DIG ;) :D

38 ellinor sjöberg. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

skriven

sv; Men tanken på att vi bara sände live finns inget uppe på internet. Men vi håller på att arbetar ihop våra sändningar. Så tänkte lägga upp det på youtube sen när vi är klara :D Så självklart kommer jag tipsa om på bloggen :)) Men när vi blir klara tar nog någon vecka till! :)



Med mig är det bra. :) Hur är det med dig? Kram

39 sanashaba':

skriven

sv; härligt! Jag gör inte så mycket just nu faktiskt!(:

40 Melissa Lavali - Från Åre till småland:

skriven

sv: skönt att ha disken och de klar :)

Vad vart de för middag?

Här vart de tacos och lite annat smått och gott :)

41 Louisa:

skriven

Hej, kommer du ihåg att jag berätta om mitt marsvin?

Hon dog i torsdags... Jag är helt förkrossad! :(



Det finns bild på henne på bloggen om du vill se...

Kram

42 FannyFredrica - Fotografering:

skriven

Sv: Tack så jätte mycket! :D

43 B E X O L L I L A .:

skriven

Förlåt att jag bara försvann, men jag hade ingen ork med bloggen, men ska göra mitt bästa med att komma tillbaka , kram!



& för er som är med i dagens blogg, jag kommer dra en vinnare !

44 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

svaren från min pojkväns frågestund, finns nu uppe!

Tack för frågorna! :)

45 Jasmin - Drömmen om att bli en designer och är Halmstads största blogg.:

skriven

Hejsan var gärna med på min dagens blogg tävling :)

--> http://jaasses.webblogg.se/2012/january/dagens-blogg-28-januari-2012.html#comment (direkt länk)



Lycka till! :)

46 MyzaaN:

skriven

jo det förstår jag verkigen ju :D super najs ju :D allt är kanon bra med mig med dig då +:D detesamma kram

47 fanny och wilma:

skriven

sv: jådå!

jo allt är fint! självdå?:)

48 Jonna:

skriven

jag har från år 2003 och 2004 :)

Jag träffade två kompisar igår, och ikväll är vi i häljarp och "passar" mina svärföräldrars hus!

vad hittar du på? :)

49 johanna:

skriven

grymt fin blogg!

kul om du gick in på min och kommentera. :)

50 Ebba:

skriven

Fin bild! =)

51 FlizanLizan:

skriven

sv: ska se gladiatorerna hehe sj? :P

52 ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

skriven

SVAR: Ja, jag hoppas verkligen att jag vinner skalet :D Skulle vara perfekt :D

ALlt är bra med mig, själv då? :D

53 EmmaTeiko:

skriven

Fin blogg !! :)

54 Molly Bergström, UPPSALA:

skriven

Hej :)

Hoppas du haft en bra lördag hittils.

Önskar dig en toppen kväll/natt! ;D KRAMIS

55 maya lundberg:

skriven

Kolla in min blogg, du har chansen att vinna ett iphoneskal, kram!♥

56 Anonym:

skriven

sv: jaha kul:) jag har nyss klivit upp!

57 Louise:

skriven

jag kollar på 90210 :) sjdå?

58 jennie:

skriven

tränar och så :) tack detsamma! själv?

59 Anna:

skriven

ja han förtjänar de bästa<3

60 kajsa:

skriven

Har duu haft en bra helg? :D

Kommentera här: