Fredagsintervju - Emma

Nu är det dags för en ny fredagsintervju och som vanligt kan ni anmäla er i inlägget för att vara med :)



Snabbfakta:
Namn: Emma
Ålder: 25
Bor: Lidköping
Civilstånd: Sambo
Familj: Min sambo och en härlig familj med nära och kära
Sysselsättning: Bloggar

Varför började du blogga?
- Jag började blogga för att jag skulle på en två veckors semester till USA, och för att dom här hemma skulle kunna ta del av min semester så började jag blogga :)

Vad har du för syfte med din blogg?
- Syftet med bloggen är att jag själv ska kunna gå tillbaka och se vad jag har gjort med åren :)

Vad har du för skönhetstips?
- När du duschat färdigt håret så skölj med med kallt vatten, det är bra för håret, och drick mycket vatten, det mår kroppen bra av!

Vad gör en blogg till en bra blogg?

- Lagom med text och mycket bilder!

Vilka bloggar läser du?
- Oj, jag läser en hel del, några består och några läser jag bara ett par gånger, just nu är jag väldigt faschinerad av Lilians blogg http://konstigalilian.blogg.se/

Hur många läsare har du per dag?
- Just nu ligger det på runt 50, och jag hoppas alla stannar och flera kommer till! ;)

Vilka är dina förebilder?
- Min Morfar var en stor förebild för mig, han gick bort hastigt tyvärr i en hjärtinfarkt för snart 8 år sen.


1 Emma:

skriven

Haha min intervju! vad kul! tack söta du:)



Vad är det för jobb du har sökt då?

trevlig helg!

2 ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

skriven

Bra intervju :D

3 Malin:

skriven

de där lät lite kul :) jag skulle vilja vara med i en sådan =)

Kommentera här: