Underbar helg ♥

Haft en jättebra helg
Igår kom älskade sambon hem från Halmstad. Snacka om att jag var glad! Vi åkte och handlade lite inför kvällen då vi skulle få en nattgäst ;) Det blev god middag och en massa prat, men vid halv två in på natten var det dags för att sova. Innan dess hade jag beställt min allra första tarotlek + änglakort som jag är så glad över. Nu vill jag bara att de ska komma hem så jag kan testa :D
 
Idag
Åkte till mamma och pappa. Blev första tårta, då de hade haft kalas för mamma igår då hon snart fyller år. Och sen blev det middag! Riktigt mysig dag! Nu snart kommer Michelle igen :) 
 
1 Jeanette:

skriven

Vilken fin blogg och vilka fantastiska bilder

Svar: sv: tack så jättemycket :)
Jennie

2 Marran:

skriven

ååh vad avundsjuk jag blir! Min sambo åkte i morse och kommer inte hem förrän på söndag.. Hade velat att det var tvärtom, att han kom hem i morse vill säga :)

SV:
Jag har också varit lite seg på svara. Var ju borta en vecka sedan blev det en liten bloggpaus, men nu är jag tillbaka igen

Svar: sv: vi var ifrån varandra i fyra dagar nu och man märker hur härligt det är att komma hem. så underbart.
är de inom jobbet han har de så eller?
Jennie

3 Emma:

skriven

Hej!
Jag har en till tävling på bloggen, kanske testa lyckan inge ;)?

http://princessemma.blogg.se/2012/july/tavling-vinn-ett-laderarmband-fran-evves-smycken.html#comment

Änglakort har en gammal arbetskamrat haft till mig, jag brukade läsa de de var så söta :)
Du får iaf inte sluta blogga, du kan ju bytta plattform om du inte gillar blogg.se´s längre :)
jag är glad att bloggappen är tillbaka iaf! :)

Svar: sv: änglakorten har stämt varje gång när jag använder dem. rätt sjukt, men underbart!nej, jag vill nog inte byta plattform... har ju allt här och blogg.se appen hjälper ju mig verkligen att blogga vart jag vill..

allt bra?
Jennie

4 Jennifer:

skriven

Hoppas du haft en underbar onsdag, kika gärna in på min blogg om du har tid och lust! :)

Svar: sv: allt bra med dej?
Jennie

Kommentera här: