Helgen

Fredags
Då var vi och besökte Nicco. Sedan var vi hos mamma och pappa över natten, eftersom sambon skulle jobba på lördagsmorgonen. Umgicks med "faster" och farbror och lille Nico.
 
Lördag
Sedan på lördagskvällen åkte jag och Stefan och såg på Magnus Betnér när han var i stan. Skitroligt var det :) 
 
Söndag
Det blev bio :) Call Girl blev det. Den var bra, inte wow, men bra. Vår favoritskådis Simon J Berger var med och det var därför som vi ville se den :) Blir bio besök snart igen! 
 

Fikade med Christina häromdagen :) 
 
1 Caroline Nilsson:

skriven

Hej,
skrev ju på din fb-sida att jag var intresserad av tarotläggningen för 50kr, men jag har inte fått något PM från dig och kan inte skicka till dig heller. Så tänkte om du kanske kunde maila hur jag ska gå tillväga istället? :)
[email protected]

2 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

Missa inte lucka ett eller två i min julkalender! :)

Svar: sv: allt bra med dej? <3
Jennie

Kommentera här: