Sista dagen

Så var det sista dagen i fredags
Hade ju en anställning på Arbetsförmedlingen som ungdomsarbetare. Det var ett riktigt roligt yrke! Målet med den anställningen var att jag skulle ha ett jobb i slutet av de fyra veckorna. Ja, jag ska på två intervjuer denna veckan! Ska bli superroligt! Hoppas :) 
 
Så jag bjöd på godis
Visste inte annars vad jag skulle bjuda på, så jag köpte en rejäl påse med godis. Och till min förvåning, så får jag en present från dem. En jättesöt blomma. Riktigt snällt av dem! 


Såhär ser det ut i hallen nu :D
 
 
1 Jonna:

skriven

Jasså okej :) hoppas det går bra och att du får något av dom jobben då :)

Det är lite sådär, jätteförkyld och så. Men annars bra :) hur är det själv?

Svar: sv: ett av de är så gott som klara :D hunddagispersonal :)
jo, fint här! uttråkad stundvis...
händer för kul för dig i veckan då?
Jennie

Kommentera här: