Hammered Satin & Martin Axén

Fredags
Var i stora tältet på våra festivaldagar och kollade på Nanne Grönvall tillsammans med min fina vän Helene och hennes fina dotter. Efter det åt vi lunch, gick på marknaden och sedan följde jag med dem ut i skogen tillsammans med deras hund Akilles. Riktigt mysig förmiddag/eftermiddag! På kvällen blev jag bjuden på middag av Christinas föräldrar och vi såg på karnevalen. På kvällen blev det lugnt med att umgås tillsammans med Christina och Nico, samt att läsa om Mr. Grey. Helt fast i triologin Femtio nyanser
 
Lördags
På förmiddagen var jag ute på stan tillsammans med mamma och pappa. Vi åt lunch, kollade på det årliga ankracet och köpte marknadsgodis. Sedan fortsatte jag att läsa om Mr. Grey ;) På kvällen åkte jag, Christina, Nicolina och Jamie till Café De Luxe. Vi skulle se Hammered Satin, ett glamrock band från Los Angeles. Vi tog oss en varsin drink, jag tog Pina Colada, som jag inte kommer göra om igen. Inte alls vad jag tänkte mig. Och på plats fanns även The Ark medlemmen Martin Axén som jag haft som favorit! Intervjuade ju honom och Jepson i Göteborg 2011. Vi gick fram, fick en kram och tog ett foto. Jag trodde jag dog och kom till himlen! Han var där under hela kvällen och dj:ade med underbar musik! Var hemma vid 3 på natten. Lyckad kväll om jag säger så! Dock hade Hammered Satin inte alls anpassat sig till den lilla lokalen - oerhört för högt ljud och då menar jag oerhört högt. Men vi hade väldigt kul i alla fall <3 
 
 I himlen!! 

Fina vän, älskar dig <3

Kommentera här: