Måndagen den 19 augusti, 2013

Lite sovmorgon
Innan jag och mannen, som har semester för övrigt, började dagen med en fin frukost! Jag följde med och hämtade Nico på dagis, han vart superglad av att se oss. Min gamla dagisfröken var där, hihi. Sedan drog jag och Stefan till sopsorteringen med en massa skräp. Handlade och ska börja med middagen då vår spis har havererat! Ringde vår hyresvärd som kommer imon med en servicekille som ska fixa! På kvällen kom Mia och vi myste med Idol, glass, popcorn och kaffe!
 

Får inte nog! Köpte denna när vi var i Halmstad på tisdagen förra veckan - var klar med den på lördagen ;) Nu är jag på andra boken och sträckläste den! Måste blir klar till torsdag då syrran ska ha den ;)


En kväll hos mor och far förra veckan. Åskan dundrade på!


I skogen med Akilles :) 


Jag älskar mitt liv, gör du? <3

Kommentera här: