Ut med det gamla och in med det nya

Dåliga energier
Som medium får man rensa sitt arbetsrum hela tiden. Så är det och så kommer det vara. Och jag vet att möbler tar åt sig andras energier och köper därav inte möbler på loppis speciellt mycket. Men för kanske ett halvår sedan köpte jag nedanstående byrå av en kvinna. Jag fick veta att hon har dåliga energier hemma hos sig och att jag därav aldrig skulle köpt byrån. Ja, det fick man veta efteråt. Men jag har aldrig och då menar jag aldrig varit med om att en möbel kan dra på sig så mycket skit. Så idag åkte byrån ut. Svärmor kom på besök och vi åkte till Ikea. Det blev två expedit hyllor, en till köket och en till sovrummet, helt ny byrå av malm sortimentet och lite andra småsaker. NÖJD!
 
 Ut med skiten!


Och in med det nya :)


Fick upp gardinerna med i behandlingsrummet. 

Köket!
 
 

Kommentera här: