Linda 26 år

I lördags
Var vi först inne i stan en runda. Syrran skulle träffa en gammal klasskamrat. Jag och Casper följde med och fikade med :) Sedan kom min man som åt lunch med oss och sen gick han, jag och Casper en runda på stan innan hemfärd. När vi kom hem gjorde vi oss iordning till min andra systers kalas. Det bjöds på tilltugg innan maten, sedan fläskfilegratäng med ris, varma päron med After Eight och sist en mjölkchokladpaj. Mums för alltihop! 
Under kvällen blev det även medialt arbete för mig :) Mäktigt!
 
 

Tvillingarna :) 


Som Casper säger; Cacke (Casper) och Beepa (Stefan) höll handen när vi gick på stan <3 


Tilltugget på syrrans kalas var bland annat brieost med lufttorkad skinka runt om. Så jäkla god kombination!


Även lite ölkorv och lite kex :)


Den underbara mjölkchokladpajen!

 

Kommentera här: