Bra start på veckan

Hundvakt
Ja, vi är som sagt hundvakter. Igår skulle jag gå till min vän Mias djuraffär. Kommer på mig själv att ha glömt "bajspåse" så givetvis ska han bajsa... som tur var bajsade han på gräset, så jag lämnade det där för att köpa bajspåsar. Så går mot Mias affär och utanför snavar jag till i ett hål i asfalten och hamnar på asfalten. Går in och blir omplåstrad av Mia och hennes kollega. Hade skavt upp båda knäna rejält och stukade foten. Köper även mat till Isadora och Charlie och då bajspåsar. Går hemåt och tar upp hans behov. Följer med och hämtar Nico på dagis. Får massagekund och får då healing av henne efteråt. Får sedan beskedet från en vän på Fb att jag vunnit en bioenergimassage tid! Härligt!
 
Slutligen
Så även om dagen började illa, så slutade den kanon. Var på middag hos mamma och pappa på kvällen och mös med mina katter. De fick healing av mig när de ändå låg hos mig. 
 
 

Kommentera här: