Födelsedagskalas för Majken & Ville

Igår
Hade jag först en Access Bars kund - fick en blomma av henne! Blev superglad!! :) Sedan drog jag upp till Amber och fick naglarna fixade inför kalaset. Vid fyra-tiden drog vi på kalas för Majken som har fyllt 1 och Ville som fyller 4 :) Riktigt mysigt kalas med påskbuffé och en underbar tårta! Blev att vi sov över hos mina föräldrar till idag :)
 
Påsklovspyssel
Idag och hela veckan har vi tipspromenad och lite målerier för barnen :) Jag som suttit och knåpat ihop frågorna och mallarna till måleriet. Ska efter jobbet till Synsam för att beställa mina glasögon - äntligen :)
 

Underbara tårtan igår!

Och mina nya naglar :) Tidigare var jag en nagelbitare - det är ju borta nu kan jag säga!
1 Louise:

skriven

Riktigt snygga naglar! :)

Svar: sv: tack söta!! :) allt bra?
Jennie

2 Louise:

skriven

Sv. Nja inte just idag. Har praktiskt prov i morgon som jag är ruskigt nervös inför.... Men förutom det så är väl det mesta bra! :) Själv då? :)

Svar: sv: det går säkert jättebra!! :) Gör bara som du lärt dig ;) joo, de är bra! jag känner av pollen numera, så nysningar kommer då och då ;)
kraam
Jennie

Kommentera här: