Pollenallergi?

Strålande väder när man vaknade
Underbart! Och tivolit har kommit till stan! Det är som fjärilar i hela magen just nu. Jag är helt enkelt lycklig. Våren är här! Igår kväll satt jag med boken och skrev och skrev och skrev. Älskar den! Laddade ner nya teckensnitt som kommer bli jättefint! Har kollat upp lite förlag som jag ska skicka in manuset till senare eller om jag bara gör böckerna genom Vulkan.se. Har inte bestämt riktigt ännu. Oavsett ska den bli till bok :)
 
Pollenallergi?
Ja, något är i luften. Brukar inte känna av det, men på senare år har jag mer och mer känt av det. Nysningar och näsan som rinner och svullna ögon är min melodi just nu. Det betyder ju dock att våren är än mer på gång ;)
 
Sagostund
Nu på jobbet har vi haft sagostund, så mysigt! Och jag blev ju väldigt glad när det handlade om en av mina favoritböcker som liten. Kungsörnen Örjan som är höjdrädd :) Mysigt! Jag skötte diamaskinen eller vad det heter :P Känns härligt att man har kvar det gamla på ett sätt.
 
 

Kommentera här: