Lyckliga jag ♥

Igår
Skulle jag egentligen fått svar angående arbetet som jag sökte. Det var på kommunhuset i stan som städerska och eventuell cafépersonal. Intervjun tyckte jag gick jättebra! Det var inte stelt utan vi skrattade och skojade - ja som en intervju borde vara kände jag. Inte kniven mot strupen att nu måste jag svara rätt. Kändes bra i hela kroppen.
Så igår fick jag inget svar om jobbet. Jag hade en riktigt dålig dag. Jag var nervös, tappade saker och var allmänt irriterad. Speciellt för man inte fick någon tvättid här hemma ;) ♥
 
Så idag
Vid fikat ringer hon. Och säger att de vill erbjuda tjänsten till mig. Det första jag får ur mig är skojar du eller? hahha. Vilken reaktion! I alla fall så kommer jag börja jobba redan på torsdag :) Känns så j-la bra! Oroligt med företaget innan hur det ska räcka och sådär, men nu är jag inte orolig! ♥ Efter det blev jag lite avtackad på jobbet, fick en blomma. Imorgon ska jag bjuda på fika ♥
 
 
 

Kommentera här: