Lovely ♥

Vår helg spenderades hos svärmor
Åkte dit på lördagen då vi drog en runda till Falkenberg och dess Fynda Outlet. Vi var först inne i möbelbutiken där jag hittade två underbara änglar och två rosa ljuslyktor. Dessa ser ni nedan :) Blev sååå nöjd! När vi sedan gick in på den andra fynda butiken, så hittade jag den ljuslyktan som hänger numera i sovrummet. Blev riktigt nöjd! Allt för 150 kr! :)

Presentkort
Jag och Stefan fick presentkort i julklapp. Han på Dressmann och jag på Hemtex. Så vi fyndade båda två! Han två skjortor och kalsonger, medan jag köpte en ny lampa till arbetsrummet :) Köpte även en "doftsko" som luktar tuggummi, sååå god! På eftermiddagen kom Stefans bror och hans tjej på fika! Trevligt! Sedan på kvällen körde vi hem och kollade på Äkta Människor, en serie vi starkt gillar!
 
1 Anonym:

skriven

åh så nu har jag äntligen funnit din blogg igen, glad :D

Svar: sv: hihi :D
Jennie

Kommentera här: