Tulpaner ♥

Igår
Blev det en medial dag. Vi alla i den mediala cirkeln träffades och hade roligt tillsammans. Senare på eftermiddagen så var vi hemma hos mamma och pappa på middag. Riktigt mysigt. Vi fick en fläskfilé gratäng med bandspaghetti, fläskfilé givetvis, cocktailtomater och mozzarella. Så gott. Till efterrätt hade vi mandelmusslor och en bit kladdkaka. 
 
Idag
Har jag arbetet en hel del medialt. Gick även och handlade. Blev tacos idag till middag. Amber var här och åt efter sin behandling. Imorgon förmiddag ska jag hem till henne för att fixa naglarna :) Mysigt! Har slängt ut julen med nu! Bytte gardiner i vardagsrummet från de där ceriserosa till gröna! Passade mycket bättre! Idag när jag var och handlade köpt jag två buketter tulpaner. Både mörklila och ljuslila. Riktigt fint tillsammans! 
 
 
1 jonna:

skriven

det är bra med mig :) själv också? kram

Svar: sv: jo, det är fint här! har du haft en bra helg?? kram
Jennie

2 Mizca:

skriven

Åh men gud vad vackert med tulpaner - speciellt de lila. Måste också ha :D

Svar: sv: jaa eller hur!! jag brukar köpa blommor varje vecka - tycker jag du med ska göra :) hoppas allt är bra?
Jennie

Kommentera här: