Bokfynd ♥

Nu i söndags
Så var vi ju i Ullared och varje gång hittar jag filmer. Men detta året kom jag hem med fem böcker också. Priset på böcker där är ju otroligt! 29,95 kr kostade pocketarna! En del böcker har man trånat efter på bibblan, men nu har jag dem själv. Tycker inte riktigt om de där att låna böcker (även om min lånelista är lång) eftersom jag vill inte ha press på mig att läsa.Men ja, fem böcker följde med hem :) Och dessutom tre filmer! Stefan säger att han ska göra en efterlysning på detta. "Denna kvinna får inte köpa fler filmer!" Haha! Har ju så hiskeligt mycket där hemma... I alla fall så kom både Safe Haven, Warm Bodies och Alla vi barn i Bullerbyn med hem :D
 
 
Upptäckte något kul för ett tag sen, just angående Bulleryn, att den engelska versionen av boken heter just Noisy Village. Lite roligare översättning kan man kanske ha? :P

Kommentera här: