Introduktion

Idag var det introduktion på min kommun
De som arbetar 3 månader eller mer inom kommunen får komma på sådant här och min anställning är på 7 månader, men förhoppningsvis på mer. Vi får ju se med de där :)
I alla fall, alla förvaltningarna presenterade sig och vad dem gör. Sedan en liten fikapaus där vi i grupper skulle komma på frågor till dem alla. Vi kom på en hel del frågor i vår grupp.
Sedan blev det lite mer prat om just kommunen och bland annat om friskvårdsdelen. Då blev det lite gymnastik för oss ;) Och sist fick vi en liten goodiebag med saker från kommunen, såsom en vattenflaska, en liten frysväska och en rolig grej som tar tiden i duschen på fem minuter, för att spara vatten :) Smart!
 
Gudomlig lunch
Blev sedan en lunch tillsammans. Jag tog vegetarisk schnitzel med wokade grönsaker, stekt lök och hemmagjord beasås. Så gott! Väldigt fin tallrik fick jag in! Och sedan blev det kaffe med rabarberpaj! Mums!
Nu är jag tillbaka på jobbet, imorgon är jag ledig för då ska vi fira lilleman som fyller 2 år idag!! Nico
 
 
 

Kommentera här: